Μέχρι πριν από ένα χρόνο, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν επιστρατεύσει καλλονές με κολλητά φορέματα για να προσελκύσουν τα βλέμματα των επισκεπτών. Αυτή τη χρόνια, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου τη Γενεύης πολλές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Ssangyong Motor Co.’s, η Nissan Motor Co. και Toyota Motor Corp. παρέταξαν και πάλι μοντέλα, γυναίκες και άνδρες που δεν φορούν κολλητά ρούχα, αλλά αθλητικές φόρμες με στόχο να προωθήσουν τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων.
Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή για έναν χώρο που παραδοσιακά χρησιμοποιεί το γυναικείο στερεότυπο για να προσελκύσει άνδρες πελάτες και να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα. Το κίνημα #MeToo που ξεκίνησε μετά τις συνεχιζόμενες αποκαλύψεις σεξουαλικής βίας στο Χόλιγουντ έχει μετατραπεί σε ένα σαρωτικό κύμα που φαίνεται τώρα να επηρεάσει και την αυτοκινητοβιομηχανία.
«Οι καιροί άλλαξαν», είπε η Σάρα Τζένκινς, εκπρόσωπος της Nissan που σταμάτησε επίσης να προσλαμβάνει μοντέλα για τις επιδείξεις αυτοκινήτων. «Είναι πιο λογικό να χρησιμοποιούμε ειδικούς προϊόντων γιατί πουλάμε αυτοκίνητα».
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)