Μπίλι Άιλις: Η νεότερη καλλιτέχνης που έφτασε τους 100 εκατ. ακροατές μηνιαίως στο Spotify

Και η μόλις τρίτη που κατακτά το ορόσημο αυτό. Τα κατάφερε μόνο με 82 τραγούδια.
Η Μπίλι Άιλις στο Βερολίνο, 7 Ιουνίου 2024.Photo: Britta Pedersen/dpa (Photo by Britta Pedersen/picture alliance via Getty Images)
Η Μπίλι Άιλις στο Βερολίνο, 7 Ιουνίου 2024.Photo: Britta Pedersen/dpa (Photo by Britta Pedersen/picture alliance via Getty Images)
picture alliance via Getty Images

Η Μπίλι Άιλις κατέρριψε ακόμη ένα ρεκόρ. Η βραβευμένη με Grammy και Όσκαρ Αμερικανίδα τραγουδίστρια και τραγουδοποιός είναι η μόλις τρίτη καλλιτέχνης που ξεπέρασε μηνιαίως τους 100 εκατομμύρια ακροατές στο Spotify, σύμφωνα με το Billboard. Και το κατάφερε με μόλις 82 τραγούδια στον μουσικό της κατάλογο.

Στην κορυφή είναι ο The Weeknd, με 107 εκατομμύρια μηνιαίους ακροατές και ακολουθεί η Taylor Swift, που έχει 102 εκατομμύρια. Ωστόσο, και οι δύο καλλιτέχνες έχουν υπερδιπλάσια τραγούδια στο Spotify από την Μπίλι Άιλις.

Το νέο ρεκόρ καθιστά την Άιλις την νεότερη σε ηλικία καλλιτέχνη που φτάνει στο ορόσημο των 100 εκατομμυρίων ακροατών μηνιαίως.

«Το Spotify ήταν μέρος της ιστορίας της Μπίλι από την αρχή της καριέρας της. Από το «Ocean Eyes», μεγαλώνει συνεχώς τη βάση των θαυμαστών της σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Jeremy Erlich, παγκόσμιος επικεφαλής μουσικής του Spotify. «Αυτό που έχει επιτύχει με τον [αδερφό και συνεργάτη της] Φινέα από το 2016 είναι πράγματι αξιοσημείωτο… και όλα αυτά μέχρι την ηλικία των 22 ετών».

Επίσης, αυτή τη στιγμή η Άιλις έχει οκτώ τραγούδια στο Billions Club -το playlist της μουσικής πλατφόρμας. Πρόκειται για τα «Lovely» με τον Khalid (2,8 εκατομμύρια streams), «Bad Guy» (2,5 εκατομμύρια), «When the Party’s Over» (1,8 εκατομμύρια ), «Everything I Wanted» (1,6 εκατομμύρια), «Ocean Eyes» (1,4 εκατομμύρια), «Happier Than Ever» (1,3 εκατομμύρια), «Idontwannabeyouanymore» (1,09 εκατομμύρια) και «Bury a Friend» (1,01 εκατομμύρια).

Το τρίτο της στούντιο άλμπουμ «Hit Me Hard and Soft» κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα και έκανε το ντεμπούτο του στο Νο. 2 του Billboard 200 chart. Και τα 10 τραγούδια από το άλμπουμ έκαναν το ντεμπούτο τους στα 40 καλύτερα του Billboard Hot 100.

Τον περασμένο Μάρτιο έγραψε επίσης ιστορία, καθώς έγινε η νεότερη βραβευμένη με δύο Όσκαρ καλλιτέχνις, με το πρωτότυπο τραγούδι της «What Was I Made For?» που ακούγεται στην ταινία «Barbie».

Με πληροφορίες από Hollywood Reporter

Δημοφιλή