Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand, με στόχο τις νεότερες ηλικίες.
Η Μπιγιονσέ φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR φορώντας δημιουργία του δικού της brand IVY PARK, την οποία συνδύασε με σκουλαρίκια και κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.
Στην εφ′ όλης της ύλης συνέντευξη, η Αμερικανίδα σταρ, που γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο, πέρα από τις πηγές έμπνευσής της και τις φιλοδοξίες της, έδωσε και την είδηση της συνεργασίας της με τον οίκο Tiffany’s.
Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, τραγουδιστής της ραπ και επιχειρηματίας θα είναι οι πρωταγωνιστές της επόμενης διαφημιστικής καμπάνιας του εμβληματικού αμερικανικού οίκου κοσμημάτων, που μετρά σχεδόν 200 χρόνια ζωής.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.
Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.
Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία, πιστεύει ότι μπορεί να διορθώσει.
Πρέσβεις του brand εκτός της Μπιγιονσέ και του Jay-Z, θα είναι επίσης η ηθοποιός Άνια Τέιλορ - Τζόι καθώς και η ολυμπιονίκης και μοντέλο Έιλιν Γκου (η οποία ανέλαβε πρόσφατα εκπρόσωπος της Victoria’s Secret).
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ, businessinsider.com