Μπλέικ Λάιβλι: Νέα αγωγή κατά του Μπαλντόνι για παρενόχληση και συκοφαντική εκστρατεία

Η αγωγή της ηθοποιού κατατέθηκε την ίδια ημέρα με την αγωγή του Μπαλντόνι εναντίον των New York Times
Η Blake Lively φτάνει στο LACMA Art+Film Gala το Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2024, στο Los Angeles County Museum of Art στο Λος Άντζελες. (Φωτογραφία από τον Richard Shotwell/Invision/AP)
Η Blake Lively φτάνει στο LACMA Art+Film Gala το Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2024, στο Los Angeles County Museum of Art στο Λος Άντζελες. (Φωτογραφία από τον Richard Shotwell/Invision/AP)
via Associated Press

Μετά την υποβολή νομικής καταγγελίας στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια, η Μπλέικ Λάιβλι μήνυσε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς τον σκηνοθέτη του «It Ends With Us», Τζάστιν Μπαλντόνι, και αρκετούς άλλους που συνδέονται με την ταινία, ισχυριζόμενη ότι την παρενόχλησαν και ότι έγινε συντονισμένη εκστρατεία για να προσβάλουν τη φήμη της επειδή μίλησε για τη μεταχείρισή της στο πλατό.

Η ομοσπονδιακή αγωγή κατατέθηκε στη Νέα Υόρκη λίγες ώρες αφότου ο Μπαλντόνι και πολλοί από τους άλλους εναγόμενους στην αγωγή της Λάιβλι μήνυσαν τους New York Times για συκοφαντική δυσφήμιση για την ιστορία τους σχετικά με τους ισχυρισμούς της, λέγοντας ότι η εφημερίδα και η σταρ ήταν αυτοί που διεξήγαγαν μια συντονισμένη εκστρατεία δυσφήμισης.

Οι αγωγές αποτελούν σημαντικές εξελίξεις σε μια ιστορία που αναδύεται από την ταινία «It Ends With Us» που έχει ήδη πυροδοτήσει συζητήσεις για τη μεταχείριση των γυναικών ηθοποιών τόσο στα γυρίσματα όσο και στα μέσα ενημέρωσης.

Στην αγωγή της Λάιβλι αναφέρεται ότι ο Μπαλντόνι, η εταιρεία παραγωγής της ταινίας Wayfarer Studios και άλλοι συμμετείχαν σε «ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, συντονισμένο και με πόρους σχέδιο αντιποίνων για να φιμώσουν την ίδια και άλλους από το να μιλήσουν».

Κατηγορεί τον Μπαλντόνι και το στούντιο ότι ξεκίνησαν ένα «πολυεπίπεδο σχέδιο» για να βλάψουν τη φήμη της μετά από μια συνάντηση στην οποία η ίδια και ο σύζυγός της, ο ηθοποιός Ράιν Ρέινολντς, ασχολήθηκαν με την «επανειλημμένη σεξουαλική παρενόχληση και άλλη ενοχλητική συμπεριφορά» από τον Μπαλντόνι και τον παραγωγό Τζέιμι Χιθ, ο οποίος κατονομάζεται επίσης και στις δύο αγωγές.

Το σχέδιο, σύμφωνα με τη μήνυση, περιελάμβανε μια πρόταση για την τοποθέτηση θεωριών σε διαδικτυακές κοινότητες, την οργάνωση μιας εκστρατείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τοποθέτηση επικριτικών ειδήσεων για τη Λάιβλι. Η φερόμενη κακομεταχείριση στο πλατό περιελάμβανε σχόλια του Μπαλντόνι για τα σώματα τόσο της Μπλέικ Λάιβλι όσο και άλλων γυναικών στο πλατό.

Η αγωγή αναφέρει επίσης ότι ο Μπαλντόνι και ο Χιθ «συζήτησαν τις προσωπικές τους σεξουαλικές εμπειρίες και τον προηγούμενο εθισμό τους στο πορνό και προσπάθησαν να πιέσουν την κυρία Λάιβλι να αποκαλύψει λεπτομέρειες για την προσωπική της ζωή». Ο δικηγόρος του Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό της μήνυσης της Λάιβλι. Αλλά προηγουμένως χαρακτήρισε τους ίδιους ισχυρισμούς «εντελώς ψευδείς, εξωφρενικούς και σκόπιμα πρόστυχους».

Η αγωγή της Λάιβλι κατατέθηκε την ίδια ημέρα με την αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση που κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες από τον Μπράιαν Φρίντμαν και άλλους εναντίον των New York Times, ζητώντας τουλάχιστον 250 εκατομμύρια δολάρια. Οι NYT στάθηκαν στο ρεπορτάζ τους και δήλωσαν ότι σκοπεύουν να «υπερασπιστούν σθεναρά» την αγωγή.

Άλλοι που είναι εναγόμενοι στην αγωγή της Μπλέικ Λάιβλι και ενάγοντες στην αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση είναι η Wayfarer, και η ειδικός σε θέματα επικοινωνίας κρίσεων Μελίσα Νάθαν, το γραπτό μήνυμα της οποίας αναφέρθηκε στον τίτλο του άρθρου των Times της 21ης Δεκεμβρίου: «‘We Can Bury Anyone’: Inside a Hollywood Smear Machine».

Το ρομαντικό δράμα It Ends With Us, διασκευή του μπεστ σέλερ της Κολίν Χούβερ του 2016, κυκλοφόρησε τον Αύγουστο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες του box office με ντεμπούτο 50 εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά η κυκλοφορία της ταινίας επισκιάστηκε από εικασίες σχετικά με τις διαφωνίες μεταξύ της Λάιβλι και του Μπαλντόνι. Ο Μπαλντόνι έμεινε σε δεύτερη μοίρα στην προώθηση της ταινίας, ενώ η Μπλέικ Λάιβλι βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής μαζί με τον Ράιαν Ρέινολτς, εκέινος για το «Deadpool & Wolverine».

Δημοφιλή