
Μέχρι στιγμής, ο σαιξπηρικός «Οθέλλος» με τον Ντένζελ Ουάσινγκτον στον ρόλο του τίτλου και τον Τζέικ Τζίλενχαλ ως Ιάγο που παρουσιάζεται στο Ethel Barrymore Theatre, έχει κερδίσει το στοίχημα (τουλάχιστον όσον αφορά το ταμείο): Έγινε η nonmusical παράσταση με τις υψηλότερες εισπράξεις μέσα σε μία εβδομάδα στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ με 2,8 εκατομμύρια δολάρια.
Πόσα θα ήταν διατεθειμένος ωστόσο να πληρώσει κανείς για να δει live τους δύο σταρ; Μερικές εκατοντάδες δολάρια; Και εάν ναι, θα διπλασίαζε το ποσό φτάνοντας στα χίλια δολάρια για μία «ελαφρώς» καλύτερη θέση, όπως γράφει ο Guardian;
Η παραγωγή της παράστασης που ανεβαίνει μόνο για 15 εβδομάδες, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Tony Κένι Λεόν, με έναν από τους σπουδαιότερους εν ζωή ηθοποιούς -έναν επίσης καλό συμπρωταγωνιστή και Δυσδαιμόνα την Μόλι Όσμπορν- θεώρησε ότι τουλάχιστον κάποιοι θα τα έδιναν. Και δικαιώθηκε.
Τα εισιτήρια κοστίζουν από 216 έως 921 δολάρια. Πάντα είναι υψηλές οι τιμές στο Μπρόντγουεϊ, όμως αυτή τη σεζόν η εμφάνιση των big star, έχει συμβάλλει στην εκτόξευση τους. Όσο πιο περιορισμένος είναι ο χρόνος που έχουν στη διάθεση τους οι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, τόσο πιο λίγος ο αριθμός των παραστάσεων και πιο μεγάλη η ζήτηση.
Οι New York Times υπενθύμιζαν σε πρόσφατο δημοσίευμα ότι το μιούζικαλ «Hamilton» χρέωνε 998 δολάρια τις καλές θέσεις κατά την εορταστική περίοδο και ότι κάποια στιγμή, μια θέση στην πρώτη σειρά της παράστασης του «Hello, Dolly!» με την Μπέτι Μπίντλερ κόστιζε 998 δολάρια.
Θεωρητικά τουλάχιστον, οι τιμές για την παράσταση του Οθέλλου μπορεί να πέσουν. Εξαρτάται από τις κριτικές -μέχρι στιγμής πάντως δεν υπάρχει αποθέωση- αλλά και από όσα θα κυκλοφορήσουν από στόμα σε στόμα.
Όλα αυτά, ενώ ο βραβευμένος με δύο Όσκαρ Ντένζελ Ουάσινγκτον σε συνέντευξή του στο «Sunday Morning» του CBS News, χαρακτήρισε τον εαυτό του ηθοποιό του θεάτρου και όχι σταρ του σινεμά.
«Είμαι ένας ηθοποιός του θεάτρου που κάνει κινηματογράφο - δεν συμβαίνει το αντίστροφο. Πρώτα έκανα θέατρο. Έμαθα πώς να παίζω στη σκηνή, όχι στον κινηματογράφο. Ο κινηματογράφος είναι το μέσο του σκηνοθέτη. Το γυρίζεις και μετά φεύγεις και το μοντάρουν, προσθέτουν μουσική και κάνουν όλα αυτά. Το θέατρο είναι το μέσο του ηθοποιού. Όταν σηκώνεται η αυλαία, κανείς δεν μπορεί να σε βοηθήσει», δήλωσε.
Με πληροφορίες από Cnn.com, Guardian, New York Times