Το Χ (Twitter) σταματά να δείχνει επικεφαλίδες για links που αναρτώνται σε αυτό, καθώς ο ιδιοκτήτης του, Έλον Μασκ, θεωρεί ότι έτσι οι αναρτήσεις φαίνονται ωραιότερες.
Η αλλαγή έγινε την Τετάρτη για τους χρήστες iOS και desktop, ενώ δεν αντιστοιχεί στα links διαφημίσεων. Ήταν κάτι που σχεδιαζόταν από τον Αύγουστο, ενώ, μετά από αναφορές του Forbes στη σχεδιαζόμενη αλλαγή, ο Μασκ έγραψε στο Twitter πως «αυτό έρχεται απευθείας από εμένα. Θα βελτιώσει πολύ το αισθητικό κομμάτι».
Το Χ αλλάζει πολύ τη στάση του απέναντι σε ΜΜΕ/ ειδησεογραφικούς οργανισμούς από τότε που ανέλαβε ο Μασκ, έναν χρόνο περίπου πριν. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Guardian, αν και ποτέ δεν ήταν μεγάλη πηγή traffic για πολλές ενημερωτικές ιστοσελίδες, η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται από πολλούς δημοσιογράφους και ΜΜΕ για συλλογή νέων/ πληροφοριών και διαμοιρασμό τους- ωστόσο υπάρχουν αναφορές που υποδεικνύουν ότι το traffic από το Twitter έχει σημειώσει πτώση. Τους τελευταίους μήνες ΜΜΕ όπως το NPR και το ABC (Australian Broadcasting Corporation) έχουν μειώσει τη χρήση του. Το ABC έκανε λόγο για «τοξικές» αλληλεπιδράσεις στο Χ και καλύτερο engagement σε άλλες πλατφόρμες, ενώ ο Μασκ το κατηγόρησε για λογοκρισία.
Τον Αύγουστο το Χ φάνηκε για λίγο να βάζει καθυστέρηση 5 δευτερολέπτων στο φόρτωμα links προς ενημερωτικές ιστοσελίδες και ανταγωνιστές, μεταξύ των οποίων το Reuters, οι New York Times, το Instagram κ.α. Ο Μασκ επίσης έγραψε αυτή την εβδομάδα πως ο ίδιος «σχεδόν ποτέ δεν διαβάζει “legacy” (“παλαιακά”) νέα πλέον» και πρόσθεσε πως ο αλγόριθμος του Χ ήταν βελτιστοποιημένος ενάντια στα links για να διασφαλίζεται πως οι χρήστες θα μένουν στην ιστοσελίδα το συντομότερο δυνατόν. «Το καλύτερο είναι να ανεβαίνει περιεχόμενο σε long form σε αυτή την πλατφόρμα» υποστήριξε.