Με πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις κατά τη διάρκεια των 58 ετών συνεχούς παραγωγής της, η Mustang έχει πραγματοποιήσει χιλιάδες εμφανίσεις στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη μουσική σκηνή και τα βιντεοπαιχνίδια, όντας ταυτόχρονα το όχημα με τα περισσότερα likes στο Facebook.
Τώρα, 8 χρόνια μετά το λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς Mustang, το 2014, η Ford, παρουσιάζει μια αναβαθμισμένη έκδοση, σε coupe και convertible αμάξωμα, με βελτιωμένο hardware και λογισμικό, καθώς και ειδικές ρυθμίσεις, που συνδυάζονται με έναν νέο V8 κινητήρα 5.0lt τέταρτης γενιάς (Gen IV) που παρέχει ακόμη μεγαλύτερη απόκριση και απόδοση.
Το διευρυμένο σε πλάτος πίσω μέρος φιλοξενεί έναν νέο και αιχμηρό χαρακτηριστικό φωτισμό με τρεις μπάρες, ενώ ο επανασχεδιασμένος διαχύτης συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική ισορροπία.
Για πρώτη φορά, κάθε μοντέλο της νέας Mustang διαθέτει το δικό του, μοναδικό εμπρός μέρος, επιτρέποντας με τον τρόπο αυτό στους πελάτες να επιλέξουν την εμφάνιση που ταιριάζει καλύτερα στις δικές τους απαιτήσεις.
Η νέα Mustang GT διαθέτει νέο σύστημα αερόψυξης με διπλή εισαγωγή αέρα και διπλές πεταλούδες εισαγωγής, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες και επιτρέποντας υψηλότερους ρυθμούς ροής του αέρα.
Οι δυνατότητες της νέας Mustang βελτιστοποιούνται σε μια ποικιλία συνθηκών χάρη στα έξι προφίλ οδήγησης: τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track που πλαισιώνονται από ένα επιπλέον, το οποίο προσφέρει πολλές ρυθμίσεις, οι οποίες προσαρμόζονται ανάλογα με τις εκάστοτε προτιμήσεις του οδηγού. Καθώς ο οδηγός επιλέγει κάθε mode, τα αντίστοιχα γραφικά υψηλής πιστότητας στον ψηφιακό πίνακα οργάνων σηματοδοτούν την ενεργοποίησή του.
Η απόκριση στην οδήγηση έχει βελτιωθεί χάρη στην καλύτερη επικοινωνία του ταχύτερου πλέον τιμονιού με τους τροχούς, γεγονός που ενισχύει τη δυναμική του οχήματος στις στροφές.
Το rev-matching, το οποίο κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα όταν ο συμπλέκτης είναι ενεργοποιημένος για να διατηρηθεί η παροχή μέγιστης ροπής κατά τη διάρκεια των χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων, είναι στάνταρ στην Mustang GT, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια.
Η Mustang GT προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων ή με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το πακέτο Performance Pack είναι στάνταρ και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, φρένα 19 ιντσών της Brembo καθώς και το σύστημα Active Valve Exhaust που εξασφαλίζει διαφορετικούς ήχους κινητήρα που ταιριάζουν σε διαφορετικά σενάρια οδήγησης. Η προαιρετική ενεργή ανάρτηση MagneRide® 3 παρακολουθεί τα «δρώμενα» χίλιες φορές το δευτερόλεπτο και χρησιμοποιεί ένα υγρό που ελέγχεται ηλεκτρονικά, ρυθμίζοντας την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες.
Πίσω από την εμβληματική εξωτερική σιλουέτα της Mustang έβδομης γενιάς, κρύβεται το πιο προηγμένο τεχνολογικά και πιο οδηγοκεντρικό κόκπιτ που έχει δημιουργήσει ποτέ η Ford για το εμβληματικό σπορ μοντέλο της, συνδυάζοντας ιδανικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Το πιο αξιοσημείωτο εδώ είναι η αφαίρεση του παραδοσιακού διπλού «φρυδιού» στο άνω τμήμα του ταμπλό, επιλογή που ανοίγει το δρόμο για μια ρέουσα, ντυμένη με γυαλί, ανοιχτή κεντρική οθόνη που πλημμυρίζει από τεχνολογία.
Πίσω από το νέο, παχύτερο, τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, ο οποίος μπορεί να παραμετροποιηθεί προκειμένου να εμφανίζει διαφορετικές διατάξεις και νέα, προσαρμόσιμα γραφικά, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «ρέει» απρόσκοπτα προς μια κεντρική οθόνη SYNC 4 με διαγώνιο 13,2 ιντσών που βρίσκεται ενσωματωμένη πίσω από το ίδιο κομμάτι γυαλιού, με αισθητή γωνία προς τον οδηγό. Η εργονομική τοποθέτηση αυτών των οθονών παρέχει ευανάγνωστες πληροφορίες και εύκολα στην πρόσβασή τους χειριστήρια, τα οποία δημιουργούν σε συνδυασμό μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία.
Οι πλήρως προσαρμόσιμες οθόνες και ο εσωτερικός φωτισμός της νέας Mustang, καλωσορίζουν τους επιβάτες με σκούρα χρώματα και χάλκινες αποχρώσεις, σε αντιστοιχία με εκείνα που χρησιμοποιεί η Mustang Mach-E.
Η επόμενη γενιά Mustang αποκτά ένα φρέσκο σχεδιασμό εσωτερικού χώρου που αναπτύχθηκε ειδικά για το μοντέλο με στόχο τη δημιουργία του πιο οδηγοκεντρικού κόκπιτ στην ιστορία της Mustang. Το αυτοκίνητο διαθέτει δερμάτινα καθίσματα και πλαστικά με μαλακή αφή στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και δερμάτινο τιμόνι.
Επίσης, το πιο πρόσφατο σύστημα SYNC 4 της Ford είναι πλήρως συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, το οποίο ενσωματώνεται άψογα με την εφαρμογή FordPass. Όπως και με την αμιγώς ηλεκτρική Mach-E, η ολοκαίνουργια Mustang διαθέτει δυνατότητα ασύρματης ενημέρωσης Ford Power-Up.
Οι θύρες USB που είναι εγκατεστημένες πίσω από τιμόνι και πάνω από το ύψος της κεφαλής του οδηγού είναι βολικά τοποθετημένες προκειμένου να υποστηρίζουν τη λειτουργία καμερών για χρήση σε πίστα, χωρίς την παρεμβολή καλωδίων στην καμπίνα.
Το πιο πρόσφατο ηχοσύστημα της B&O παρέχει κορυφαίο ήχο μέσω 12 ηχείων και ενός subwoofer. Στο σύστημα περιλαμβάνεται η τεχνολογία Electronic Sound Enhancement της Ford που ενισχύει τον ήχο του κινητήρα που φτάνει απευθείας στην καμπίνα.
Η έβδομη γενιά Mustang είναι εξοπλισμένη με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επόμενης γενιάς της Ford, όπως και στη Mustang Mach-E, περιλαμβάνοντας Speed Sign Recognition, Intelligent Adaptive Cruise Control με λειτουργία stop&go, Lane Centering Assist, Evasive Steer Assist και Reverse Brake Assist. 8 Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι το Active Pothole Mitigation, το οποίο παρακολουθεί συνεχώς την ανάρτηση, το αμάξωμα, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης και προσαρμόζει ανάλογα την απόκριση της ανάρτησης. Το Stolen Vehicle Services – μια λειτουργία μέσω της εφαρμογής FordPass που παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε περίπτωση κλοπής – είναι επίσης νέα στη Mustang.
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη Mustang μέσω της εφαρμογής FordPass και με άλλους τρόπους, χρησιμοποιώντας απομακρυσμένες λειτουργίες, όπως η απομακρυσμένη εκκίνηση και στάση του οχήματος, το κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών, ο προγραμματισμός μιας ώρας εκκίνησης, ο εντοπισμός του οχήματος και οι έλεγχοι υγείας και κατάστασης του οχήματος. Η εφαρμογή FordPass προσφέρει άμεσα στους χρήστες σημαντικές πληροφορίες για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων των επιπέδων καυσίμου και λαδιού, του ιστορικού σέρβις καθώς και πληροφορίες που σχετίζονται με την εγγύηση.
Καταλήγοντας, μαζί με τη νέα Mustang GT, η Ford παρουσιάζει και τη Mustang Dark Horse, με V8 κινητήρα 5.0lt, με περισσότερη ισχύ, βελτιωμένη αεροδυναμική, νέα ελαστικά και σύστημα διεύθυνσης. Η Mustang Dark Horse διατίθεται στάνταρ με το Performance Package που αναβαθμίζει τις επιδόσεις και περιλαμβάνει ένα ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων (αυτόματη έκδοση), ένα νερού με μοναδικό σχεδιασμό, χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερη ικανότητα απαγωγής της θερμότητας και πιο ισχυρούς ανεμιστήρες, ένα για τον πίσω άξονα και ένα βοηθητικό λαδιού. Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen μεγιστοποιεί τα παρεχόμενα επίπεδα πρόσφυση για βελτιωμένη επιτάχυνση και ισορροπία στις στροφές.
Το όλο πακέτο περιλαμβάνει, επίσης, ένα μοναδικό tuning, με μεγαλύτερη πίσω αντιστρεπτική δοκό, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, εμπρός φρένα 19 ιντσών με δαγκάνες σταθερού εμβόλου με μεγαλύτερους ρότορες, μπάρα θόλων, ειδική πίσω ενίσχυση σχήματος «K», διαφορικό τύπου Torsen, τροχούς διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (19 x 9 ίντσες εμπρός και 19 x 9,5 ίντσες πίσω) και ελαστικά Pirelli P-Zero PZ4. Η ενεργή ανάρτηση MagneRide είναι στάνταρ, προσφέροντας βελτιστοποιημένη συμπεριφορά σε δρόμο και πίστα.
Το ηλεκτρονικό drift brake φέρνει μια νέα τεχνολογία στην πίστα, ξεκλειδώνοντας τις ικανότητες πλαγιολίσθησης της πισωκίνητης Mustang σε συνδυασμό με τη γοητεία και τη λειτουργικότητα ενός παραδοσιακού, μηχανικού χειρόφρενου. Το Performance Electronic Parking Brake έχει σχεδιαστεί τόσο για αρχάριους οδηγούς, ώστε να μαθαίνουν και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο drift, όσο και για τους πιο έμπειρους που αναζητούν μια έτοιμη λύση για τους αγώνες.