NOVA: Πρωταθλήτρια σε κινητή και συνδρομητική TV (α' εξάμηνο 2023) - Καινοτομία με Smartphone 5G

Με όπλο την τιμολογιακή πολιτική της, η NOVA κέρδισε τη μάχη των νέων συνδέσεων και δοκιμάζει μία καινοτομία: Ρίχνει στην αγορά την πιο προσιτή σε τιμή συσκευή smartphone 5G.
5G Smartphone
5G Smartphone
NOVA

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην κινητή τηλεφωνία και στην συνδρομητική τηλεόραση με ισχυρή αύξηση συνδρομητών, ως αποτέλεσμα της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές.

Τον Ιανουάριο του 2023, η Nova και η Wind ένωσαν πόρους και τεχνογνωσία για να δημιουργήσουν τη νέα Nova. Αυτή η στρατηγική κίνηση εισήγαγε μια νέα προσέγγιση στις τηλεπικοινωνίες και την ψυχαγωγία, εστιάζοντας στη διαφάνεια, την εμπειρία του πελάτη και τη σχέση ποιότητας-τιμής.

“Η Nova προχωρά απρόσκοπτα με το επενδυτικό της πλάνο ύψους 2 δις ευρώ, από τα οποία τα 400 εκατομμύρια έχουν ήδη επενδυθεί”

Οι επιδόσεις της Nova κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 τεκμηριώνουν την εμπιστοσύνη των πελατών στη νέα Nova. Η αυξημένη ζήτηση για αναβαθμισμένες αλλά ταυτόχρονα προσιτές υπηρεσίες που εισήγαγε η Nova στις αρχές του έτους, είναι μοχλός ανάπτυξης για την εταιρεία.

Nova 5G Smartphone: Smartphone 5G στην πιο προσιτή τιμής της ελληνικής αγοράς

Η προσήλωση της Nova στην καινοτομία, τις προσιτές τιμές και την εμπειρία των πελατών συνεχίζεται. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία παρουσιάζει το Nova 5G Smartphone, ένα τεχνολογικά προηγμένο τηλέφωνο με την πιο προσιτή τιμή στην αγορά. Είναι το μοναδικό 5G τηλέφωνο με 3 χρόνια εγγύηση. Τα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν οθόνη 6,52 ιντσών HD+, διπλή κύρια κάμερα 50 megapixel, ενσωματωμένη μνήμη 128GB, μνήμη RAM 4GB, μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και υποστήριξη NFC για ανέπαφες πληρωμές μέσω τηλεφώνου. Γιορτάζοντας το λανσάρισμα του, το τηλέφωνο διατίθεται δωρεάν στους συνδρομητές του προγράμματος Unlimited All.

Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova
Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova
NOVA

Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Πριν από εννέα μήνες, παρουσιάσαμε τη Νέα Nova, με πελατοκεντρική προσέγγιση δεσμευόμενοι για αναβαθμισμένες υπηρεσίες με προσιτές τιμές και διαφάνεια. Σήμερα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε την προσέγγιση μας να αποδίδει καρπούς με τη Nova να γίνεται ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην κινητή τηλεφωνία και τη συνδρομητική τηλεόραση στην χώρα. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και τους διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε απρόσκοπτα να προσφέρουμε ότι καλύτερο έχει η τεχνολογία σήμερα με προσιτές τιμές.»

“... βλέπουμε την προσέγγιση μας να αποδίδει καρπούς με τη Nova να γίνεται ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην κινητή τηλεφωνία και τη συνδρομητική τηλεόραση στην χώρα.”

- Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova

Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, CMO της Nova, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Πριν από εννέα μήνες, παρουσιάσαμε τη Νέα Nova, με πελατοκεντρική προσέγγιση δεσμευόμενοι για αναβαθμισμένες υπηρεσίες με προσιτές τιμές και διαφάνεια. Σήμερα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε την προσέγγιση μας να αποδίδει καρπούς με τη Nova να γίνεται ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος στην κινητή τηλεφωνία και τη συνδρομητική τηλεόραση στην χώρα. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και τους διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε απρόσκοπτα να προσφέρουμε ότι καλύτερο έχει η τεχνολογία σήμερα με προσιτές τιμές.»

O Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος
O Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος
NOVA

Π. Γεωργιόπουλος: Σε πλήρη εξέλιξη η επένδυση 2 δισ. παρά την υπερφορολόγηση

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, δέχθηκε μπαράζ ερωτήσεων κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του α′ εξαμήνου 2023, σχετικά με τα στοιχεία που αποτυπώνουν την επιτυχία που κατέγραψε ο όμιλος σε επίπεδο νέων συνδέσεων και εξήγησε ότι η NOVA είδε να αυξάνονται συνολικά κατά 76.000 οι νέες συνδέσεις, έναντι οριακής ανόδου ή μικρής υποχώρησης των ανταγωνιστών της στην ελληνική αγορά.

Παράλληλα, διαμηνύει ότι η NOVA δεν αντιμετωπίζει ως «πόλεμο» τον ανταγωνισμό, επιμένοντας με προσήλωση στην πελατοκεντρική προσέγγισή της, θεωρώντας ότι αυτή είναι η «συνταγή» της επιτυχίας: «Η Nova προχωρά με το επενδυτικό σχέδιο των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξάνοντας την πελατειακή της βάση, αναβαθμίζοντας τις υποδομές 5G, επεκτείνοντας το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικής ίνας για το σπίτι και εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό της. Ολοένα και περισσότεροι πελάτες το αναγνωρίζουν αυτό και απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας. Θα συνεχίσουμε με την ίδια προσήλωση, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας, συμβάλλοντας παράλληλα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας.»

Η Nova προχωρά το επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο ανακοινώθηκε πριν από ένα χρόνο, με τα 400 εκατομμύρια να έχουν ήδη επενδυθεί. Με την υποστήριξη της κλίμακας και της τεχνογνωσίας του Ομίλου United Group, ο οποίος έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην Ελλάδα καθιστώντας τον τέταρτο μεγαλύτερο επενδυτή στη χώρα, η Nova αναβαθμίζει συνεχώς το 5G δίκτυό της, επεκτείνει το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικής ίνας για το σπίτι και εμπλουτίζει το διεθνές και εγχώριο περιεχόμενό της.

Στο ερώτημα, εάν η αυξημένη φορολογία και τα τέλη στην τηλεφωνία και στην συνδρομητική τηλεόραση αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα σε σχέση με την υλοποίηση του μεγάλου επενδυτικού πλάνου, ο κύριος Γεωργιόπουλος υπογράμμισε ότι πράγματι υπάρχει ζήτημα υπερφορολόγησης, που αποτελεί σοβαρή αιτία προβληματισμού όχι μόνο για τη NOVA, αλλά για όλους τους παρόχους, σε μία χρονική περίοδο όπου οι νέες επενδύσεις αποτελούν ζητούμενο και η αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της χώρας βασική προϋπόθεση για τη μελλοντική οικονομική ανάπτυξη.

Δημοφιλή