Σε κάθε δουλειά υπάρχου κάποιοι αυτονόητοι και άγραφοι κανόνες που όλοι ακολουθούμε. Αυτό ισχύει φυσικά και για τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να μεταφέρουν το φαγητό μας από το κατάστημα στο οποίο το παραγγείλαμε, στο σπίτι μας. Αναφερόμαστε φυσικά στους «ντελιβεράδες» όπως συχνά τους αποκαλούμε στην Ελλάδα.
Θα συμφωνήσουμε πως ένας βασικός και απαράβατος κανόνας είναι πως η παραγγελία πρέπει να φτάνει στον πελάτη ακριβώς όπως έφυγε από το κατάστημα. Αυτό σημαίνει ότι η συσκευασία δεν ανοίγεται και κανένας δεν παίζει με το φαγητό μας. Πολύ περισσότερο ένας ντελιβεράς δεν νοείται να τσιμπολογάει από το φαγητό που παραγγείλαμε.
Σε αυτόν λοιπόν, τον απλό κανόνα, δεν μπόρεσε να πειθαρχήσει ένας ντελιβεράς στην Ινδία ο οποίος εργάζεται για την εταιρεία Zomato.
O εργαζόμενος που του είχε ανατεθεί, όπως αναφέρει το BBC, να μεταφέρει φαγητό σε έναν πελάτη πιάστηκε on camera να κάνει ό,τι χειρότερο. Να ανοίγει τη συσκευασία, να ανοίγει τις συσκευασίες, να τρώει από το φαγητό των πελατών και στη συνέχεια να τις κλείνει και πάλι, προφανώς για να τις παραδώσει.
Η εταιρεία μόλις έλαβε γνώση για την πράξη του υπαλλήλου της και είδε το βίντεο που «ανέβηκε» στο Twitter τον απέλυσε και δήλωσε πως τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν είναι ανεκτές από την εταιρεία. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, το θέμα συζητήθηκε με τον υπάλληλο και όσο και αν η εταιρεία εκτιμά πως ήταν ένα ανθρώπινο λάθος, κρίθηκε πως δεν μπορεί να συνεχιστεί η συνεργασία με τον υπάλληλο.
Η Zomato επίσης δεσμεύτηκε να αλλάξει τις συσκευασίες της ώστε να γίνεται αντιληπτό όταν αυτές έχουν ανοιχτεί ενώ θα φροντίσει και να εκπαιδεύσει καλύτερα το προσωπικό της.
Πηγή: BBC