Πρόσφατα, η Κίνα εισήγαγε μια νέα διαδικτυακή απαγόρευση, η οποία εμποδίζει την κυκλοφορία φωτογραφίων και βίντεο του γυναικείου σώματος με εσώρουχα. Και καθώς οποιαδήποτε εικόνα θηλυκών μοντέλων που προωθούν εσώρουχα κατεβαίνει αυτόματα, ενώ οι ζωντανές εκπομπές πώλησης εσωρούχων με γυναίκες κόβονται στα κρύα του λουτρού, ο κλήρος πέφτει στα αγόρια.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα νεαροί άντρες να φορούν φανταχτερά γυναικεία εσώρουχα και κομπινεζόν, να παίρνουν το πιο γλυκό τους χαμόγελο και να φωτογραφίζονται για χάρη επωνυμιών εσωρούχων, οι οποίες μέχρι πρότινος είχαν δυναμική παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αποφέρει ετήσιο τζίρο έως και 675 δισεκατομμύρια ευρώ.
Mια εναλλακτική για τις επωνυμίες εσωρούχων, είναι να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με γυναίκες μοντέλα, υπό την προϋπόθεση ότι θα φοράνε τα εσώρουχα πάνω από τα ρούχα τους.
Το καθεστώς λογοκρισίας του Διαδικτύου στην Κίνα θεωρείται ένα από τα πιο περίπλοκα του κόσμου και σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, τουλάχιστον 18.000 ιστοσελίδες έχουν μπλοκαριστεί για τους χρήστες της χώρας.
Πηγή: CNN