Τους χώρους διαφήμισής του παραχώρησε για τις γιορτές ο οίκος Bottega Veneta στους ανεξάρτητους τεχνίτες οι οποίοι ευθύνονται για την πασίγνωστη κουλτούρα τεχνουργίας της Ιταλίας από χαρτοποιούς μέχρι οινοποιούς. Δώδεκα, ειδικά επιλεγμένες, ιταλικές bottegas κατέλαβαν τους χώρους διαφήμισης του οίκου ειδών πολυτελείας της Βιτσέντζα, και στον εικονικό κόσμο και στον φυσικό. Το πρότζεκτ «Bottega for Bottegas» όχι μόνον αποτίει φόρο τιμής σε αυτούς του δημιουργούς αλλά, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είναι και σύμβολο αλληλεγγύης προς τους μικρούς τεχνουργούς.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που εγκαινιάσαμε το “Bottega for Bottegas” μαζί με Ιταλούς τεχνίτες με τους οποίους μοιραζόμαστε τις κοινές αξίες της δημιουργικότητας και της τεχνουργίας» είχε πει ο διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού οίκου Μπαρτολομέο Ρονγκόνε. «Είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε ορατότητα, παγκοσμίως, σε αυτές τις “Bottegas”, οι οποίες έχουν βαθιές ρίζες στην ιταλική κουλτούρα, ειδικά σε μια περίοδο που μικρότερες επιχειρηματικές οντότητες εξακολουθούν να πλήττονται από την πανδημία. Είναι τιμή μας που δώσαμε τους διαφημιστικούς χώρους, τον ιστότοπο, τα newsletter και τις βιτρίνες μας και ελπίζουμε ότι αυτό θα αναδείξει περαιτέρω σε παγκόσμιο επίπεδο την αρίστευσή τους».
Από την ίδρυση του οίκου το 1966, το όνομα Bottega Veneta συνδέθηκε στενά με την τεχνουργία, όπως τεκμηριώνεται από το intrecciato, μια περίτεχνη τεχνική πλέξης δέρματος που έχει γίνει το σήμα κατατεθέν του οίκου ειδών πολυτελείας (το intrecciato για το Cabat - ένα από τα πλέον εμβληματικά σχέδια γυναικείας τσάντας της Bottega Veneta - απαιτεί δύο μέρες για να ολοκληρωθεί). Ο οίκος έχει διατηρήσει τα εργαστήριά του εκπαίδευσης της νέας γενιάς τεχνιτών, κυρίως την Σχολή Δέρματος Bottega Veneta το 2006 στη Βιτσέντζα.
Για το πρότζεκτ, ο οίκος επέλεξε τεχνίτες από όλη την Ιταλία: από τη λίμνη Κόμο στον βορρά μέχρι τη Νάπολη στον νότο. Ανάμεσα σε αυτούς, οι οικογένεια Αματρούντα με παράδοση 750 χρόνων στο χαρτί, τους κατασκευαστές τυμπάνων Αλεσσάντρο Ρεσπίγκι και Ντανιέλε Ακκάρντο, τις χειροποίητες σοκολάτες Gay-Odin από τη Νάπολη, το παραδοσιακό σαπούνι Saponificio Varesino και το «made in Italy» οργανικό τζιν Ginepraio.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ