Πτώση κατά 35% στις πωλήσεις καλλυντικών αναμένει το 2020 η Dior Hellas, η ελληνική θυγατρική του ομώνυμου γαλλικού οίκου, επηρεασμένη τόσο από το δίμηνο lockdown, όσο και από την επίπτωση στην καταναλωτική ζήτηση και το οικονομικό περιβάλλον που επέφερε η πανδημία.
Η εταιρεία, η οποία διατηρεί τη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά καλλυντικών επιλεκτικής διανομής και αρωμάτων, κατάφερε και το 2019 να αυξήσει κατά 10,04% τις πωλήσεις της πέρυσι (διατηρώντας αντίστοιχο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων και το 2018), ωστόσο, αναμένεται να υποστεί τις συνέπειες της κρίσης την τρέχουσα χρονιά, προσβλέποντας ωστόσο σε ισχυρή ανάπτυξη το 2021.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, όπως τοποθετείται στην αναλυτική παρουσίαση αποτελεσμάτων για το 2019, την τρέχουσα χρονιά ανέστειλε επενδύσεις και ανέβαλε νέα λανσαρίσματα, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο δ΄τρίμηνο, ωστόσο, λειτούργησε το pop up κατάστημα Maison Christian Dior στη Μύκονο, όπου διέθεσε premium σειρές καλλυντικών προϊόντων.
Σε ότι αφορά το 2019, η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 18,456 εκατ.ευρώ αυξημένες κατά 10,04%. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στις 490 χιλ.ευρώ πε΄ριπου έναντι κερδών προ φόρων ύψους 1,669 εκατ.ευρώ το 2018, χρονιά που ωστόσο η εταιρεία ευνοήθηκε από τον αντιλογισμό πρόβλεψης προστίμου ύψους 1,836 εκατ.ευρώ (το οποίο της είχε επιβληθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2017), καθώς δικαιώθηκε έναντι των αιτιάσεων για παρακώλυση του ανταγωνισμού. Πρόκειται για την υπόθεση επιβολής αθροιστικών προστίμων ύψους 18,8 εκατ.ευρώ σε σειρά εταιρειών καλλυντικών στην Ελλάδα, η οποία ωστόσο λόγω παραγραφής (αφορούσε την περίοδο των αρχών του 2000) κατέπεσε.
Τέλος τα καθαρά μετά φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στις 250 χιλ.ευρώ περίπου, τα οποία μεταφέρθηκαν στο κονδύλι αποτελέσματα εις νέον, μειώνοντας συσσωρευμένες ζημιές προηγούμενων χρήσεων.