Ο οίκος Prada και η UNESCO δημοσιοποίησαν την τελική φάση του Sea Beyond, του εξατομικευμένου, εκπαιδευτικού προγράμματος που σχεδιάστηκε για σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των ωκεανών.
Σε συνεργασία με τη Διακυβερνητική Ωκεανογραφική Επιτροπή της UNESCO, ο ιταλικός οίκος Prada διαμορφώνει το μέλλον, διαπλάθοντας μια νέα γενιά περιβαλλοντικά σκεπτόμενων υπεύθυνων μυαλών που καταναλώνουν υπεύθυνα, ακολουθώντας τους στόχους της ατζέντας των Ηνωμένων Εθνών για το 2030.
Την πρώτη φάση του πρότζεκτ, από τον Οκτώβριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021, παρακολούθησαν καθηγητές γυμνασίου σε διαδικτυακά σεμινάρια με επικεφαλής εμπειρογνώμονες της UNESCO, από το Κέιπ Τάουν έως την Πόλη του Μεξικού και τη Νέα Υόρκη και από το Παρίσι έως τη Σαγκάη, οι οποίοι έλαβαν εκπαίδευση σε εκπαιδευτικές ενότητες και σχέδια μαθημάτων σχετικά με το θέμα της διατήρησης και της αειφορίας των ωκεανών.
Το μέλλον μεταφέρεται απευθείας στα χέρια των συμμετεχόντων στο Sea Beyond- κυριολεκτικά. Κάθε σχολείο που συμμετείχε στην πρώτη φάση έλαβε μια εργαλειοθήκη από ανακυκλωμένο χαρτόνι με εκπαιδευτικό και δημιουργικό υλικό, επιτρέποντας στους μαθητές να βυθιστούν ενεργά στον κόσμο της παγκόσμιας βιωσιμότητας των ωκεανών.
Η δεύτερη φάση του έργου ξεκίνησε στις 25 Ιανουαρίου και την παρακολούθησαν μαθητές «πρεσβευτές της θάλασσας» διαδίδοντας πληροφορίες σε εκστρατείες που επικεντρώνονται στη διατήρηση των ωκεανών ως καθήκον σε διεθνή διαγωνισμό υπό την εποπτεία της ακτιβίστριας για το περιβάλλον Patricia Furtado de Mendonça.
Η νικητήρια εκστρατεία ανακοινώνεται στις 26 Μαρτίου από διεθνή κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από τον Λορέντζο Μπερτέλι, επικεφαλής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου Prada, τον Βλαντίμιρ Ριγιαμπίνιν, εκτελεστικό γραμματέα της Διακυβερνητικής Ωκεανογραφικής Επιτροπής και βοηθό γενικό διευθυντή της UNESCO και διεθνείς προσωπικότητες με ισχυρή αφοσίωση στην προστασία του ωκεανού.
Το σχολείο που θα νικήσει για την εκστρατεία του θα λάβει χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ για επένδυση σε εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία και θα εξασφαλίσει την προβολή της καμπάνιας του σε πλατφόρμες, κανάλια και ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης των Prada και UNESCO.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ, instagram.com/prada/?utm_source=ig_embed