Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού

Ψηφιακός Τουριστικός Χάρτης, Ψηφιακό Αποθετήριο πολιτιστικών πόρων και Τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης 2ης γενιάς.
Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
ΕΟΤ

Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που έγινε υπό την προεδρία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στα γραφεία του ΕΟΤ, η υπουργός εξειδίκευσε τα έργα του Ψηφιακού μετασχηματισμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Συγκεκριμένα, η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι τα έργα αυτά θα συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας.

Συγκεκριμένα τα έργα είναι:

- Ψηφιακός Τουριστικός Χάρτης, με περιεχόμενο που θα παρέχεται σε 6 γλώσσες και θα αφορά στο τουριστικό προϊόν της κάθε περιοχής.

- Δημιουργία Ψηφιακού Αποθετηρίου πολιτιστικών πόρων της Ελλάδας που θα λειτουργεί ως βιβλιοθήκη η οποία θα επιτρέπει στους προορισμούς και στους ενδιαφερόμενους φορείς να εκτελέσουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική προώθησης.

- Ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πληροφόρησης των τουριστών, που θα αποτελέσει την μετεξέλιξη της υφιστάμενης επίσημης διαδικτυακής πύλης για τον ελληνικό τουρισμό: visitgreece.gr, με χρήση Τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης 2ης γενιάς.

Εξάλλου, η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις συμβάσεις για τις ειδικές μορφές τουρισμού:

  • Για τον Ιαματικό Τουρισμό προβλέπεται σύμβαση για τη «Δημιουργία εφαρμογής υποστήριξης επισκέπτη ευεξίας» που θα πληροφορεί τους επισκέπτες και θα αναδεικνύει τις περιοχές και τα σχετικά σημεία ενδιαφέροντος.

  • Έχει προβλεφθεί σύμβαση για δημιουργία «Ψηφιακής Πλατφόρμας προσέλκυσης Ψηφιακών Νομάδων», που στοχεύει στην ανάδειξη περιοχών της χώρας ως προορισμών για εργαζόμενους – Ψηφιακούς Νομάδες. Επιπλέον, εντός του τρίτου τριμήνου του 2024,θα δημοσιευτεί η διακήρυξη για τις ψηφιακές πλατφόρμες προβολής του ορεινού τουρισμού, του αγροτουρισμού, θαλασσίου και καταδυτικού τουρισμού.

Καταλήγοντας, η υπουργός αναφέρθηκε στις δράσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος με Διακήρυξη που θα αφορά σε «Τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας – Rebranding, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

«Διανύουμε μια περίοδο σημαντικών μεταβολών στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό τοπίο, αλλά και περίοδο σημαντικών ευκαιριών για τον ελληνικό τουρισμό. Το ζήτημα της προώθησης και προβολής δεν εξαντλείται. Είμαστε σε επαφή με τις Περιφέρειες και για τη φετινή χρονιά και σχεδιάζουμε ένα πιο εξελιγμένο πλαίσιο και με πιο έντονη ψηφιακή παρουσία για την επόμενη χρονιά. Συνεργαζόμαστε για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Στοχεύουμε συνολικά στην περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας ως προορισμού παγκόσμιας απήχησης που διακρίνεται για την ποιότητα, την αυθεντικότητα, και τις ξεχωριστές ταξιδιωτικές εμπειρίες».

Δημοφιλή