Καμουφλαρισμένο εμφανίζεται -όπως όλα τα νέα μοντέλα στις δοκιμές- το νέο ID.7.
Η ναυαρχίδα της ειδικής γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων ID., θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα 17 Απριλίου και θα λανσαριστεί φέτος στην αγορά. Η Volkswagen σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στο 80% στην Ευρώπη έως το 2030.
Οι τελευταίες δοκιμές πραγματοποιούνται στο Αλικάντε, στα νότια της Ισπανίας και αξιοποιεί στο μέγιστο τις δυνατότητες της αρθρωτής πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen.
Το μοντέλο φορά τον ισχυρότερο και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρα που έχει παρουσιάσει η γερμανική μάρκα σε ένα Volkswagen ID. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί κυρίως όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας: ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, προβλέπεται αυτονομία έως 700 χλμ. και χωρητικότητα φόρτισης έως 200 kW.
Επίσης, έχει αλλάξει η προαιρετική μεταβαλλόμενης ενδοτικότητας ανάρτηση με πλήθος ρυθμίσεων (DCC) και ο διαχειριστής δυναμικής οδήγησης της λιμουζίνας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, που μαζί με το νέο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζουν ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα.
Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και με υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ το κόκπιτ έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και έχουν μειωθεί τα κλασικά όργανα. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι.
Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7: με διαγώνιο 38 εκατοστών (15 ίντσες), η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά.
Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.
Έμφαση δόθηκε και στα καθίσματα, τα οποία προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμιση. Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic υπάρχει και μια εντελώς νέας σχεδίασης λειτουργία μασάζ. Οδηγός και συνοδηγός μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα.
Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης.
Εν αναμονή της παρουσίασης του μοντέλου.