Τέταρτη γενιά της Α250, η οποία με το προσθετικό e, έχει γίνει πλέον plug-in hybrid. Το μοντέλο ακολουθεί τις επιταγές της σύγχρονης αυτοκίνησης, επανεξοπλίστηκε καλύτερα, σχεδιάστηκε καλύτερα και οδηγείται στον δρόμο καλύτερα, προσφέροντας μια ευχάριστη εμπειρία οδήγησης σε όλους και για όλους.
Εξωτερικά, οι γραμμές στο καπό που συγκλίνουν, η μύτη καρχαρία της μάσκας, όπως την αποκαλεί η Mercedes, η νέα γρίλια πατρόν και τα λεπτότερα στοιχεία LED, κλέβουν αμέσως την παράσταση. Όσον αφορά στο πίσω μέρος, τα φώτα LED έχουν επανασχεδιαστεί και αυτά, ο προφυλακτήρας έχει αναδιαμορφωθεί, ενώ υπάρχει και ενσωματωμένος διαχύτης.
Εντός θαλάμου επιβατών, η Α-Class περιβάλλεται από πλήθος καλής ποιότητας υλικών, τα οποία στο μεγαλύτερο βαθμό τους είναι ανακυκλωμένα. Η οθόνη του πίνακα οργάνων είναι 7,0 ιντσών στις πιο προσιτές εκδόσεις και 10,25 στις πλουσιότερες, ενώ σε όλες, η κεντρική αφής είναι 10,25.
Η ανανεωμένη A250 εξοπλίζεται με το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων MBUX, το οποίο μαθαίνει τι θέλει ο οδηγός και του προσφέρει τις ανάλογες ευκολίες ή λύσεις. Electric, Hybrid, Battery Hold, Sport και Individual είναι τα προφίλ που προσφέρονται, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ακόμα περισσότερες επιλογές για το πώς επιθυμεί να κινηθεί.
Όσον αφορά στο υβριδικό κινητήριο σύστημα, αποτελείται από έναν βενζίνης 1,33 λίτρων και τον ηλεκτρικό. Ο δεύτερος είναι ισχυρότερος κατά επτά ίππους σε σχέση με πριν και φτάνει τους 109, ενώ η αυτονομία του έχει αυξηθεί κατά 10, αγγίζοντας τα 81 χιλιόμετρα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πίσω κάθισμα και έχουν χωρητικότητα 15,6kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 218 ίππους με 450Nm ροπή και το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 7,4δευτ. Η τελική σταματά στα 225χλμ./ώρα.
Μπορεί το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.625 κιλά, κάτι αναπόφευκτο λόγω του υβριδικού συστήματος, αλλά στον δρόμο έχει μια πιο ρέουσα και άνετη κίνηση. Τα γόνατα McPherson εμπρός με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο, με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και φαίνεται σαν να αφαιρούν βάρος από το αυτοκίνητο. Τόσο πολύ καλή είναι η ανάρτηση.
Στον δρόμο, το αυτοκίνητο εκκινεί ηλεκτρικά, ήρεμα και αθόρυβα και μόνο όταν ο οδηγός πατήσει περισσότερο το γκάζι, θα λειτουργήσει το θερμικό μοτέρ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες, η Mercedes μπορεί να κινηθεί πάνω από 55 χιλιόμετρα. Στο πρόγραμμα Sport, αλλάζει φυσικά χαρακτήρα, γίνεται πιο επιθετική και αποκρινόμενη, στα πλαίσια βέβαια που έχει κατασκευαστεί, καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το βάρος της.
Εν κατακλείδι, η A250e βελτιώθηκε εκεί που έπρεπε, έχει αυξημένη αυτονομία, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και λύνει τα χέρια του οδηγού σε οποιαδήποτε περίσταση. Είναι οικονομική, καλύπτει τις ανάγκες του κατόχου του και αν χρειαστεί να την πατήσει κάπως παραπάνω, δεν θα διστάσει ούτε μία στιγμή.