Οδηγούμε το MG ZS 1.5

Η MG ήρθε ξανά στην Ελλάδα και με το ZS 1.5 θέλει και μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των B-SUV.
.
.
Δημήτρης Μπαλής

Κάποτε ακούγαμε για προϊόντα κινεζικής προέλευσης και μας έπιανε πονοκέφαλος για την ποιότητά τους. Ο... πονοκέφαλος πλέον έχει παραμείνει, μόνο που τώρα έχει θετική έννοια, καθώς η επανεμφάνιση της MG στο προσκήνιο, έχει κάνει πολλούς να σκεφτούν μια και δυο φορές τι αυτοκίνητο θα αγοράσουν. Πλέον με τη SAIC από πίσω, μια κορυφαία κινεζική εταιρεία που έχει εξαγοράσει την MG, είναι ικανή για πολλά πράγματα και επειδή όλοι γνωρίζουμε τι εστί Κίνα όταν πάρει φόρα, καλό θα ήταν να έχουμε στο πίσω μέρος το μυαλού μας πως οτιδήποτε αυτοκίνητο έρχεται από την αχανή χώρα, είναι αρκετά έως πολύ καλό.

Όπως το ZS 1.5 των 106 ίππων. Μπορεί να μην ακούγονται πολλοί, και δεν είναι, όμως κινούν με πολιτισμένο τρόπο την κατασκευή των 1.231 κιλών, ό,τι πρέπει δηλαδή για έναν οικογενειάρχη που δεν θέλει να βάλει... φωτιά στον δρόμο, αλλά να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ασφάλεια. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει εμπρός από το εμβληματικό του σήμα, τη μεγάλη 6γωνη γρίλια, τα φώτα τεχνολογίας LED και πίσω, από τα όμορφα σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Οι αποχρώσεις, οι οποίες μπορεί να το αγοράσει ο ενδιαφερόμενος είναι αρκετές και συνδυάζονται όμορφα με τα διάφορα πλαστικά που υπάρχουν στα τόξα των τροχών ιδιαίτερα, σήμα κατατεθέν όλων των SUV της εποχής μας.

.
.
Δημήτρης Μπαλής

Εκεί που γίνεται, πάντως, η μεγάλη, ευχάριστη έκπληξη είναι στον θάλαμο των επιβατών, εκεί όπου παντού υπάρχουν μαλακά πλαστικά αρίστης ποιότητας, με καλή συναρμογή μεταξύ τους. Η μεγάλη 10,1 ιντσών οθόνη έχει όμορφα γραφικά και εύκολο μενού, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων από τη μεριά του, φιλοξενεί πολλές ενδείξεις που αφορούν το όχημα, κρατώντας τον οδηγό καλά πληροφορημένο και ενημερωμένο. Εργονομία και ποιότητα είναι τα μεγάλα ατού του ZS 1.5, καθώς ό,τι και να θελήσεις να κάνεις, υπάρχει το κατάλληλο κουμπί ή διακόπτης, εκεί ακριβώς που το περιμένεις, δίχως να χάνεις τον χρόνο σου. Σχετικά με τον «αέρα» άνεσης των επιβατών, οι πίσω κάθονται αναπαυτικά, οι εμπρός ακόμα περισσότερο, καθώς έχουν το όφελος της πλευρικής στήριξης, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται στα 448-1.166 λίτρα.

.
.
Δημήτρης Μπαλής

«Καρδιά» του οχήματος είναι ένας 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 λίτρων, με ισχύ 106 ίππων και 141Nm ροπή. Το προσθιοκίνητο ZS επιταχύνει έως τα 100χλμ./ώρα σε 10,9 δευτ., ενώ η τελική του αγγίζει τα 175χλμ./ώρα. Το κιβώτιο είναι πέντε σχέσεων. Η ανάρτηση εν συνεχεία διατηρεί «άθικτη» την καμπίνα από διάφορους ενοχλητικούς θορύβους και θα φανερώσει όλες τις αρετές του αυτοκινήτου, το οποίο είναι πολιτισμένο, ισορροπημένο και με λίγα λόγια, όπως πρέπει για τα δεδομένα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα όσα απαιτεί η εποχή και πραγματικά το ZS δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από κανέναν.

.
.
Δημήτρης Μπαλής

Είναι ένα πλήρες όχημα, με ποιότητα κατασκευής πολύ υψηλή, καλή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα αναγκάσει πάρα πολλούς ενδιαφερόμενους να το έχουν στα υπόψη. Έχει πολύ καλές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει και ξεχάστε αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα αρνητικά τα οποία λέγαμε κάποτε για τα Made in China προϊόντα. Πλέον οι καιροί έχουν αλλάξει άρδην.

Δημοφιλή