Οδηγούμε το Nissan X-Trail hybrid των 163hp

Τέταρτη γενιά για το X-Trail της Nissan, το οποίο έχει εγκλιματιστεί στις ανάγκες του σήμερα και εξελίσσεται προς όφελος του πελάτη.
.
.
HuffPost Greece/ Dimitris Ballis

Το X-Trail εξακολουθεί να αποτελεί το μεγαλύτερο SUV στην οικογένεια της Nissan, άρα η εταιρεία δεν θα μπορούσε να μην το ανανεώσει, καταφέρνοντας να διατηρήσει τον χαρακτήρα και την ταυτότητά του, προσφέροντας στο κοινό ένα αυτοκίνητο που θα συγκινήσει αρκετούς φανατικούς της κατηγορίας.

Κοιτώντας το στο μπροστινό τμήμα, δεσπόζουν τα διπλά φωτιστικά σώματα που πλαισιώνουν κατά κάποιον τρόπο τη μάσκα - σήμα κατατεθέν - του μοντέλου. Το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε όλους τους τομείς, με τον όγκο του να τονίζεται ακόμα περισσότερο, χάρη στη σχεδίαση του αμαξώματος. Διατίθεται, μάλιστα και με 7θέσια διάταξη, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο.

.
.
HuffPost Greece/ Dimitris Ballis

Και για να γίνει ακόμα πιο ασφαλές και προσεκτικό, εφοδιάζεται με συστήματα της Nissan, όπως είναι η διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, ο έλεγχος ταχύτητας και η πλήρης ακινητοποίησή του. Επίσης, προσφέρει και ένα μεγάλο ατού που δεν είναι άλλο από την... πρόβλεψη. Αν για παράδειγμα ακολουθεί κλειστή στροφή, το σύστημα πλοήγησης ενημερώνει σχετικά ώστε το όχημα να μειώσει την ταχύτητά του. Ακόμα ένα συν, η ύπαρξη κεντρικού αερόσακου ανάμεσα στους δύο επιβάτες, κάτι το οποίο συνεπάγεται στη συγκέντρωση πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ανήκε στην έκδοση N-Connecta, κάτι που σήμαινε πως ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ήταν ψηφιακός και πως η οθόνη του συστήματος πολυμέσων «αναρριχήθηκε» από τις οκτώ, στις 12,3. Συμβατές είναι πάρα πολλές υπηρεσίες, αναρίθμητες, διευκολύνοντας αφάνταστα τον οδηγό να το εντοπίσει πού έχει παρκάρει, αν το έχει κλειδώσει και άλλα πολλά.

.
.
HuffPost Greece/ Dimitris Ballis

Τα υλικά στην καμπίνα είναι μαλακά και με ευχάριστη υφή, η συναρμογή άψογη, εργονομικά, με όλα αυτά να συνδυάζονται με διάφορες μεταλλικές «φέτες». Ο χώρος των αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά 20 λίτρα και τώρα φτάνει τα 585, που από την πλευρά τους μπορούν να γίνουν 1.590 αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Όσον αφορά στον κινητήρα, είναι 1.5 lt, 3κύλινδρος, turbo με ισχύ 163 ίππους και 300Nm ροπή. Υπάρχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ πέντε ίππων με 6Nm ροπή, που συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων M-CVT, το οποίο κινεί τους εμπρός τροχούς. Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 9,1δευτ. και η τελική αγγίζει τα 200χλμ./ώρα, τιμές που θεωρούνται και είναι ικανοποιητικές, αφού η όλη κατασκευή ζυγίζει 1.680 κιλά. Συν τοις άλλοις, το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για έναν σκοπό και όχι για κόντρες από φανάρι σε φανάρι. Ακόμα κι έτσι, όμως, κινείται αξιοπρεπέστατα.

.
.
HuffPost Greece/ Dimitris Ballis

Το υβριδικό σύνολο σε συνδυασμό με τα γόνατα McPherson εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, μεταφέρει άνετα τους επιβάτες, που δεν θα ακούσουν πολλούς θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα. Η ποιότητα κύλισης είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο και μπορεί να εμφανιστούν μερικές έντονες κλίσεις σε απότομες στροφές, αλλά μην ξεχνάμε πως το αυτοκίνητο δεν είναι σπορ, αλλά SUV.

Εν κατακλείδι, το Nissan X-Trail έχει αναβαθμιστεί σε κάθε επίπεδο, προσφέρει πλούσιους χώρους για τους επιβάτες είτε αυτοί είναι ένας είτε πέντε είτε επτά και προσφέρει μια όμορφη εμπειρία στον δρόμο. Η κατηγορία των SUV είναι απαιτητική, όχι μόνο λόγω του ανταγωνισμού, αλλά και των απαιτήσεων του σύγχρονου καταναλωτή, που στο X-Trail της Nissan, θα μπορέσει να βρει τα πάντα, τα οποία συνδυάζονται με ένα αρμονικά σχεδιασμένο μηχανικό υβριδικό σύνολο, που πετυχαίνει καλές τιμές κατανάλωσης.

.
.
HuffPost Greece/ Dimitris Ballis

Δημοφιλή