Το Peugeot 208 από τότε που λανσαρίστηκε είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργεί αίσθηση στην κατηγορία των supermini μοντέλων.
Ανανεωμένο σε εμφάνιση, διαθέτει τέτοια χαρακτηριστικά που τραβούν το μάτι στον δρόμο. Οι ακμές στο καπό, οι «νυχιές» στα άκρα του προφυλακτήρα για τα φώτα ημέρας LED, η περίτεχνη μάσκα με το νέο σήμα της γαλλικής μάρκας και οι περίτεχνες ζάντες μαζί με τους μαύρους καθρέπτες, τη μαύρη πίσω αεροτομή, το μαύρο τελείωμα του προφυλακτήρα και το μαύρο πτερύγιο – κεραία, συνθέτουν μια άκρως ελκυστική σιλουέτα.
Η γνώριμη από το i–Cockpit καμπίνα, σε κάνει να μη θέλεις να βγεις για κανέναν λόγο. Το μικρό τιμόνι με επίπεδα πάνω και κάτω τμήματα, η οθόνη αφής 10 ιντσών, το κεκλιμένο προς τον οδηγό ταμπλό, τα πλήκτρα – διακόπτες στην κονσόλα, ο διακόπτης για το κιβώτιο ταχυτήτων και η απομίμηση από ανθρακονήματα στο ταμπλό, δημιουργούν μια σαγηνευτική εικόνα. Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι δεν βλέπω ευδιάκριτα τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, καθώς μάλλον δεν έχω βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης. Όμως, σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζεσαι οδηγώντας.
Τώρα, ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης PureTech 1.2lt, στην έκδοση Hybrid 100, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό έχει υβριδική τεχνολογία. Συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 28 ίππων με 55 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ενέργεια από μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh, που είναι ικανή να μειώνει το φορτίο του κινητήρα βενζίνης και να βοηθά πολύ στην όσο πιο αθόρυβη λειτουργία γίνεται, αλλά κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης.
Η συνολική απόδοση των 100 ίππων είναι υπερ-αρκετή για ένα τέτοιο μοτέρ και η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου e-DCS6 υποδειγματική. Μάλιστα, μέσω των paddles στο τιμόνι έχεις και χειροκίνητες αλλαγές για πιο σπορτίφ οδήγηση.
Εργοστασιακά, η Peugeot αναφέρει ότι έχει πετύχει μείωση της κατανάλωσης κατά 15% (4,5 λίτρα στα 0-100 χλμ./ώρα) και κατά συνέπεια των ρύπων, χωρίς να θυσιάσει τις επιδόσεις, με 9,8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα στα 190 χλμ./ώρα
Οδηγώντας, διαπιστώσαμε ότι πράγματι η κατανάλωση είναι χαμηλή, αλλά κοντά στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ., που και πάλι είναι λίγα έχοντας και επιδόσεις.
Το υβριδικό Peugeot 208 κινείται αξιοθαύμαστα, η ανάρτηση είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να ευχαριστιέσαι και σπορ οδήγηση, ενώ με γεμάτο ρεζερβουάρ βλέπεις ότι βγάζεις χιλιόμετρα που δε φαντάζεσαι.