Οδηγούμε το πιο σπορ Seat Ιbiza FR

Με μοτέρ 1.0lt – 110hp, ψηφιακή τεχνολογία και δυναμικά χαρακτηριστικά.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Η Seat έχει στη φαρέτρα της ένα μοντέλο best seller, όπως είναι το Ibiza και μάλιστα στην έκδοση FR είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό.

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.

Το χρώμιο στη σκουρόχρωμη και κυψελοειδή μάσκα συνάδει με το σήμα της μάρκας, οι LED προβολείς, οι μαύροι καθρέπτες, η πίσω αεροτομή, και οι δύο απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο, τονίζουν την προσωπικότητα του μοντέλου, που φέρει περίτρανα ολογράφως το όνομά του στην πίσω πόρτα και τα αρχικά FR στην άκρη.

Καλής ποιότητα τα υλικά στην καμπίνα, με τα μαλακά πλαστικά να συνυπάρχουν με το δέρμα, το οποίο είναι και διάτρητο στο τιμόνι.

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Τα αναλογικά όργανα στον πίνακα παραμένουν για να υπενθυμίζουν ότι δεν χρειάζεται να είναι όλα ψηφιακά στην εποχή μας και συν τοις άλλοις ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στις ραφές, σε σπορ καθίσματα (και με δέρμα), λεβιέ ταχυτήτων και λεβιέ χειρόφρενου καθώς και στην κονσόλα αναβαθμίζουν την εικόνα την καμπίνας που είναι άνετη για τέσσερις ενήλικες.

Η οθόνη 8,25 ιντσών φέρει και χειριστήρια, τα οποία θα βρούμε και στο σύστημα κλιματισμού, ενώ το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας προσφέρει και συνδεσιμότητα αλλά και φωνητική επικοινωνία για υποστήριξη, αρκεί να πεις «Hola Hola».

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Τώρα, ένα χιλιάρι μοτέρ TSI, τρικύλινδρο, με 110 άλογα αλλά 200 Nm ροπής, μπορεί και τα καταφέρνει να κινεί με ιδιαίτερη επιδεξιότητα το μοντέλο; Μπορεί αλλά μην περιμένετε… εκρήξεις στον δρόμο. Σε μεταφέρει με αξιοπρέπεια και μάλιστα χωρίς η κατανάλωση να ξεφεύγει από τα 6,5 λίτρα στα 100 χλμ.

Το μοτέρ δεν συνοδεύεται από υβριδική τεχνολογία και με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο που έχει αρκετά καλή κλιμάκωση, μπορείς να κινηθείς όσο σβέλτα γίνεται, τηρουμένων των δεδομένων του κινητήρα.

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση, με σπορτίφ πινελιές, παραμένει ένα supermini που έχει το κοινό του και αποκτά περισσότερο.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Θα το χαρείς στον δρόμο με τη σφικτή ανάρτηση που είναι κάπως χαμηλωμένη, κιόλας, και σε συνδυασμό με τις 17άρες ζάντες θα περάσεις καλά και από τις δύσκολες επιφάνειες.

Οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα δεν ξεφεύγουν από το συνηθισμένο επίπεδο, ενώ σε εξοπλισμό η Seat έχει προικίσει το Ibiza FR με αρκετά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, από τη βασική έκδοση.

Το Ibiza ήταν και παραμένει μια αξιόπιστη πρόταση στα supermini και με την έκδοση FR είναι ακόμα πιο… super.

Δημοφιλή