Το πόσα χιλιόμετρα έκανα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν λέγεται. Μέχρι τα σύνορα έφθασα και είχα την ευκαιρία σε μικτές διαδρομές να διαπιστώσω τι πρεσβεύει το νέο Renault Captur.
Στη δεύτερη γενιά του, όμορφο σχεδιαστικά, από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις, σου κάνει κλικ στο μάτι. Το παράστημα ενός συμπαγούς SUV – Crossover, το δίνουν τα 21 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, ικανά για να κινηθεί και εκτός δρόμου, μαζί με τις ποδιές εμπρός και πίσω που τονίζουν τον χαρακτήρα του.
Δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Clio κι αυτό τον γεγονός ανήκει στα θετικά, λόγω των χώρων και της ποιότητας κύλισης.
Πέρα από την εξωτερική εμφάνιση, με πλήρως LED φωτιστικά, η καμπίνα είναι εξίσου ευχάριστη, τόσο σε ταπετσαρίες, όσο και σε πλαστικά.
Με οδηγοκεντρικό κόκπιτ, τιμόνι με σπορ πινελιές, οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πλήκτρα και περιστροφικοί διακόπτες για χειριστήρια, με ψηλά τοποθετημένο τον λεβιέ ταχυτήτων, το σύνολο είναι λειτουργικό, καλαίσθητο και σπορτίφ, που το διανθίζουν οι λεπτομέρειες από αλουμίνιο.
Σε χώρους, το πλεονέκτημα είναι ότι τα πίσω καθίσματα σύρονται, διαμορφώνοντας ανάλογα τους χώρους είτε στην καμπίνα είτε στο πορτ-μπαγκάζ, το οποίο είναι αρκετά ευρύχωρο για αποσκευές. Τέσσερις ενήλικες θα χωρέσουν εύκολα.
Το Captur εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 lt, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους. Όχι πολλούς, όμως τα 160 Nm ροπής τον κάνουν σπιρτόζικο χαμηλά.
Τα περίπου 1.300 κιλά του αμαξώματος μπορεί να τα τραβήξει και η συνεργασία με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ ικανοποιητική.
Η εκκίνηση γίνεται με διακόπτη κι αφού βάλεις την πλακέτα – κλειδί στη θέση που υπάρχει στην κονσόλα, ξεκινάς για την όποια διαδρομή επιλέξεις, με σχετικά αθόρυβη λειτουργία.
Στον αυτοκινητόδρομο πατά γερά, ενώ είναι αρκετά σβέλτο στην πόλη. Επιλέγοντας στον υπολογιστή ταξιδιού ταχύτητα στο όριο του δρόμου, είδα την κατανάλωση στα 7,3 λίτρα στα 100 χλμ., όμως αν κινηθείς με πιο χαμηλές ταχύτητες θα πέσει και κάτω από τα 7 λίτρα.
Χωρίς περιττές κλίσεις, και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να περνούν ιδιαίτεροι θόρυβοι στην καμπίνα -στις πολύ υψηλές στροφές θα ακούσεις το μοτέρ- και αυτό είναι λογικό, με την ανάρτηση να είναι όσο σφικτή χρειάζεται.
Το Captur εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, και χαρακτηρίζεται ως άρτια εξοπλισμένο.
Γι αυτούς που θέλουν ένα γαλλικό, συμπαγές SUV – Crossover, αξίζει να το δοκιμάσουν.