Οι δέκα εταιρείες του νέου ΟΠΑΠ Forward

Νέο κύκλο υποστήριξης της επιχειρηματικότητας οργανώνει ο ΟΠΑΠ μέσω του προγράμματος Forward.
.
.
Eurokinissi Sports

Νέο κύκλο υποστήριξης της επιχειρηματικότητας οργανώνει ο ΟΠΑΠ μέσω του προγράμματος Forward, το οποίο υποστηρίζεται επίσης από το ελληνικό γραφείο του διεθνούς δικτύου επιχειρηματικότητας Endeavor.

To πρόγραμμα απευθύνεται σε μικρομεσαίες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και από το 2016, οπότε και ξεκίνησε έχει εντάξει ήδη 49 επιχειρήσεις από 9 διαφορετικούς κλάδους. Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ, Οδυσσέας Χριστοφόρου, από το 2016 μέχρι σήμερα, οι εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έχουν αυξήσει τον κύκλο εργασιών τους κατά 112 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, έχουν δημιουργήσει 1.590 νέες θέσεις εργασίας και υποστηρίζουν 10.700 νέες έμμεσες θέσεις εργασίας.

Φέτος, το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward υποδέχεται δέκα νέες αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις από παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Πρόκειται για τις εταιρείες: Vitex (χρώματα και οικοδομικά υλικά), Condito (τρόφιμα), Anna Maria Mazaraki(κοσμήματα και αξεσουάρ), Viozokat (ζωοτροφές), Palaplast (συστήματα ύδρευσης), Vicko (οικιακός εξοπλισμός και λιανική), Lariplast (η γνωστή βιομηχανία πλαστικών μιας χρήσης που επένδυσε και στην παραγωγή χειρουργικών μασκών), Valis (κλωστουφαντουργία), Kalos (βιομηχανία ένδυσης) και Nickan (αθλητική ένδυση).

Αυτές οι δέκα μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα παρακολουθήσουν στον τέταρτο κύκλο του ΟΠΑΠ Forward και θα λάβουν τεχνογνωσία και καθοδήγηση για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της εποχής, να αναπτυχθούν, να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας, όπως ανάφερε και ο acting CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας.

Η υποστήριξη που παρέχει το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις περιλαμβάνει:
• Ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς
• Εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία
• Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα
• Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές
• Δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες

Δημοφιλή