Μεγάλο βάρος δόθηκε στην προβολή της Ρόδου, μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του Ιουλίου, που έπληξαν ένα σημαντικό μέρος του νησιού και ταυτόχρονα την εικόνα του.
Το αποτέλεσμα ήταν το αρνητικό ισοζύγιο στις OnLine κρατήσεις να διαρκέσει 6 ημέρες, από 23 έως 29 Ιουλίου, καθώς από τις 29 Ιουλίου το ισοζύγιο γύρισε θετικό και από τις 4 Αυγούστου, η Ρόδος ξεπέρασε σε όγκο OnLine κρατήσεων και το προ των πυρκαγιών επίπεδο.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, θετικό είναι το πρόσημο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στο νησί της Ρόδου στο διάστημα 1 Μαρτίου - 20 Αυγούστου, καθώς σημειώθηκε αύξηση 9% σε σχέση με το 2019 κινήθηκαν και 1% σε σχέση με τη χρονιά ρεκόρ του 2022. Σημειώνουμε ότι τον Μάρτιο ξεκίνησαν οι απευθείας διεθνείς πτήσεις, ενώ στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνονται οι επιβάτες του εξωτερικού που φτάνουν στο νησί μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» καθώς και οι επιβάτες που προσεγγίζουν το νησί μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου, που θα ανέβαζαν περαιτέρω το ποσοστό αύξησης (1%).
Το πρόγραμμα πρωτοβουλιών που σχεδιάστηκαν και τέθηκαν άμεσα σε εφαρμογή, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο, σε συνεργασία και συντονισμό με την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, την υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη και την υφυπουργό Έλενα Ράπτη και με τον ΕΟΤ και τον γενικό γραμματέα, Δημήτρη Φραγκάκη, κινείται σε 5 άξονες δράσεων: α) Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου από όλες τις κύριες αγορές της Ευρώπης, β) επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators, γ) ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες διαφήμισης της Περιφέρειας που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού, δ) επεξεργασία νέου σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου και ε) ειδική διεθνής καμπάνια για τη Ρόδο με τίτλο «Rhodes, What you love is here».