Ποια Black Friday; Η Travel Tuesday είναι η νέα καταναλωτική μανία

Η αναζήτηση του όρου Travel Tuesday αυξήθηκε κατά 500% από το 2021 έως το 2023.
Η ξεπερασμένη Black Friday και η Travel Tuesday που ήρθε για να μείνει
Η ξεπερασμένη Black Friday και η Travel Tuesday που ήρθε για να μείνει
Mystockimages via Getty Images

Πρώτα ήταν η Black Friday και μετά η Cyber Monday. Πλέον η Travel Tuesday είναι η νέα έννοια που βρίσκεται ολοένα και περισσότερο στις τάσεις στις ΗΠΑ, αλλά όχι μόνο εκεί και πρόκειται να μας απασχολήσει στο άμεσο μέλλον.

Η αναζήτηση για τον όρο Travel Tuesday στο διαδίκτυο αυξήθηκε περισσότερο από 500% τα τελευταία 3 χρόνια, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε από την συμβουλευτική εταιρεία “McKinsey & Company”.

Οι αναζητήσεις του όρου είναι περισσότερες στην Αμερική και τον Καναδά, αλλά το ενδιαφέρον είναι ολοένα και περισσότερο αυξανόμενο σε χώρες όπως η Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Ισπανία.

Στο Google Trends αποτυπώνεται επίσης η ανοδική τάση που ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2017, έπεσε κατά την διάρκεια της πανδημίας και απογειώθηκε το 2022 και το 2023, κυρίως σε Βόρεια Αμερική, Δυτική Ευρώπη και Αυστραλία.

Οι αναζητήσεις του όρου Travel Tuesday από τις αρχές του 2019 έως και σήμερα
Οι αναζητήσεις του όρου Travel Tuesday από τις αρχές του 2019 έως και σήμερα
Google Trends

«Οι ταξιδιωτικές εταιρείες στην Ευρώπη πρέπει να περιμένουν ότι η Travel Tuesday θα γίνει μια ανερχόμενη δύναμη στην περιοχή τους», αναφέρει η έκθεση της “Mc Kinsey”.

Η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια, και κρουαζιέρες απογειώθηκαν την Travel Tuesday της περασμένης χρονιάς, η οποία έλαβε χώρα στις 28 Νοεμβρίου 2023.

Οι αεροπορικές κρατήσεις ξεπέρασαν το 60% και οι κρουαζιέρες αυξήθηκαν κατά 50% για εκείνη την ημέρα, σε σύγκριση με το χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων πριν και δύο εβδομάδων μετά την Travel Tuesday.

Κρουαζιερόπλοιο στο Ναύπλιο
Κρουαζιερόπλοιο στο Ναύπλιο
Eurokinissi

Οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν επίσης κατά 28%. Παρόλα αυτά, ο Ryan Mann, ένας εκ των συντακτών της έκθεσης, προειδοποιεί ότι η Travel Tuesday δεν θα προσφέρει στον ταξιδιωτικό κλάδο όσα πρόσφερε η Black Friday στο λιανικό εμπόριο.

Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες προσφορές, ανέφερε. «Βέβαια, οι καταναλωτές συνηθίζουν να κάνουν παρορμητικές αγορές την Black Friday, σε αντίθεση με τις ταξιδιωτικές κρατήσεις που απαιτούν καλύτερο προγραμματισμό», πρόσθεσε.

Η ξεπερασμένη Black Friday και η Travel Tuesday που ήρθε για να μείνει
Η ξεπερασμένη Black Friday και η Travel Tuesday που ήρθε για να μείνει
Eurokinissi

Για όσους είναι έτοιμοι να κλείσουν, μπορούν να βρουν προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια, κρουαζιέρες και ταξιδιωτικά πακέτα, με αρκετά ξενοδοχεία να προσφέρουν εκπτώσεις 20-30%.

Μία μέρα που προορίζεται για ταξιδιωτικές εκπτώσεις, όπως είναι η Travel Tuesday, βοηθάει σημαντικά τους ταξιδιώτες, καθώς και τις επιχειρήσεις, οι οποίες παίρνουν βαθιά ανάσα σε μια περίοδο στην οποία υπάρχει χαλάρωση στις κρατήσεις, σύμφωνα με την έκθεση McKinsey. Τα τέλη Νοεμβρίου/αρχές Δεκεμβρίου κρίνονται ότι είναι αργά για χειμερινές κρατήσεις και αρκετά νωρίς για τις καλοκαιρινές.

Σύμφωνα με την έρευνα 2024 Winter Travel Survey, το 58% των Αμερικάνων προτιμά παρόλα αυτά να δαπανά χρήματά σε ταξίδια παρά σε αγορές.

Η φετινή Travel Tuesday θα πέσει την πρώτη Τρίτη μετά την ημέρα των Ευχαριστιών (28 Νοεμβρίου).

Πηγή: CNBC

Δημοφιλή