Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία, γυναικείων εσωρούχων, Victoria’s Secret, που άφησε εποχή με τις πασαρέλες τις, με τα πιο διάσημα μοντέλα, πωλείται, καθώς οι γυναίκες αρχίζουν ολοένα και περισσότερο να αγοράζουν εσώρουχα που ταιριάζουν στον πραγματικό σωματότυπο τους.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, L Brands, δήλωσε ότι η εταιρεία ιδιωτικών συμφερόντων, Sycamore Brands, θα αγοράσει το 55% της Victoria’s Secret για περίπου 525 εκατομμύρια δολάρια (486 εκατ. ευρώ). Η L Brands, θα διατηρήσει το υπόλοιπο 45%. Μετά την πώληση, η L Brands θα μείνει με την αλυσίδα Bath & Body Works.
Ο Λεξ Γουέξνερ, που ίδρυσε την εταιρεία το 1964, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, θα παραιτηθεί από την προεδρία και την θέση του διευθύνοντα συμβούλου. Το πιθανότερο σενάριο είναι να λάβει τον τίτλο, του επίτιμου προέδρου.
Η τιμή πώλησης της Victoria’s Secret σηματοδοτεί μια σημαντική μείωση για ένα εμπορικό σήμα με εκατοντάδες καταστήματα, που το 2019, κατέγραψε έσοδα 7 δισεκατομμύριων δολαρίων (6,50 δις ευρώ). Την Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, η μετοχή της L Brands υποχώρησε περισσότερο από 7%
«Πιστεύουμε ότι ο διαχωρισμός των εταιρειών, Victoria’s Secret Lingerie, Victoria’s Secret Beauty και PINK και η πώληση τους σε ιδιωτικές εταιρείες, αποτελεί τον καλύτερο δρόμο για την αποκατάσταση αυτών των επιχειρήσεων στα ιστορικά επίπεδα κερδοφορίας και ανάπτυξης. Η Sycamore, με την εμπειρία ετών στον χώρο της λιανικής και με τα νούμερα να το υποστηρίζουν, θα φέρει μια νέα προοπτική και εγγύηση για την ευημερία της εταιρείας» ήταν η δήλωση που διάβασε ο Γουέξνερ.
Και οι τρείς εταιρείες της L Brands αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα από τον ανταγωνσιμό, όπως είναι οι Adore Me και ThirdLove. Και οι δύο έχουν επενδύσει στον χώρο του διαδικτύου αλλά και σε αυτό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram. Παράλληλα έχουν δώσει έμφαση στην άνεση, ενώ προσφέρουν πολλές επιλογές για διαφορετικούς σωματότυπους γυναικών.
Πηγή: Associated Press