Αποκαλυπτικές είναι οι εικόνες που έρχονται στη δημοσιότητα μαζί με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη, το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου το πρωί της Πέμπτης (27/2).
Η έκθεση 178 σελίδων του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών περιλαμβάνει φωτογραφίες, πίνακες, γραφήματα και άλλα ντοκουμέντα της τραγωδίας, τα οποία ρίχνουν φως σε αθέατες πτυχές του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το Πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη «μιλάει» για ξυλόλιο
Πόρισμα για τα Τέμπη: Σύμβαση 717, απαξίωση του σιδηροδρόμου και βασικές αιτίες της τραγωδίας
Τι αναφέρει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Σε πολλά από αυτά τα οπτικά ντοκουμέντα που ακολουθούν φαίνονται τι προηγήθηκε αλλά τι ακολούθησε του τραγικού συμβάντος.

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ

ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Διαφήμιση

ΕΟΔΑΣΑΑΜ