To Facebook παρουσίασε νέα μοντέλα των συσκευών Portal για video chat, σε μια κίνηση που λαμβάνει χώρα καθώς επιχειρεί να κάνει «στροφή» προς πιο «προσωπικές» μορφές επικοινωνίας, μετά από χρόνια επιβράδυνσης του ρυθμού αύξησης των χρηστών του, σκανδάλων για διαρροές δεδομένων και εκκλήσεων για αλλαγές ως προς τον τρόπο διαχείρισης του υλικού που ανεβαίνει.
Η εταιρεία είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στο private messaging, χάρη στο WhatsApp, το Messenger και το Instagram. Το Facebook φαίνεται να διατηρεί την έμφαση της νέας σειράς Portal στις βιντεοκλήσεις, προσθέτοντας τη δυνατότητα για κλήσεις WhatsApp μαζί με βελτιώσεις σε μια ευρυγώνια κάμερα η οποία διατηρεί την εστίαση στους χρήστες ενώ κινούνται σε ένα δωμάτιο.
Το Facebook επίσης επεκτείνει την πώληση του Portal σε άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Αυστραλία, ενώ μειώνει τις τιμές για να ανταγωνιστεί καλύτερα τις «έξυπνες» συσκευές της Amazon και της Google, που πωλούνται σε τιμή κάτω των 100 δολαρίων.
Τα στάνταρ μοντέλα του Portal, που θα αρχίσουν να διατίθενται στις 15 Οκτωβρίου, θα έρχονται σε εκδόσεις των 129 και των 179 δολαρίων. Το Portal TV θα κοστίζει 149 δολάρια και θα κυκλοφορήσει στις 5 Νοεμβρίου.
Το Facebook ελπίζει πως η κοινωνική διάσταση των προϊόντων του θα αποτελέσει το «selling point», επιτρέποντας στους χρήστες να βλέπουν τηλεόραση μαζί ενώ αλληλεπιδρούν μέσω βιντεοκλήσης στην ίδια οθόνη.
Το Portal TV προσφέρει λίγες μουσικές εφαρμογές και έχει περιορισμένες επιλογές για τηλεόραση, κάτι που σημαίνει πως θα έχει δύσκολο αγώνα για να προσελκύσει καταναλωτές που έχουν συνηθίσει σε πλούσιους σε περιεχόμενο ανταγωνιστές όπως το Apple TV, το Netflix και το Roku.