ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

Το μυστικό των reviews: Πώς να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να γράψουν τις καλύτερες κριτικές

Πλέον το σημαντικότερο κριτήριο για να επιλέξει κάποιος τη διαμονή του είναι η αυξημένη δημοτικότητα του ξενοδοχείου στα online reviews.
HuffPost Greece

Κάποτε ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κόσμο ένα ξενοδοχείο ήταν η δημιουργία μιας “έξυπνης” διαφήμισης που θα τραβούσε όλα τα βλέμματα. Οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων δαπανούσαν τεράστια χρηματικά ποσά για να δελεάσουν τον κόσμο ώστε να τους προτιμήσουν έναντι του ανταγωνισμού.

Πλέον το σημαντικότερο κριτήριο για να επιλέξει κάποιος τη διαμονή του είναι η αυξημένη δημοτικότητα του ξενοδοχείου στα online reviews. Οι πιο αμερόληπτες πληροφορίες για ένα κατάλυμα μπορούν να δοθούν μόνο από ανθρώπους που έχουν δοκιμάσει τις υπηρεσίες του.

Άλλωστε, τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: το 96% των επισκεπτών θεωρεί τις αξιολογήσεις σημαντικές και επηρεάζεται από αυτές, το 79% διαβάζει από 6 έως και 12 αξιολογήσεις πριν κλείσει το ξενοδοχείο του, το 88% των ταξιδιωτών αναζητά ξενοδοχείο, βάζοντας ως φίλτρο να του εμφανιστούν τα ξενοδοχεία με τις καλύτερες κριτικές, ενώ περισσότερο από το 50% δεν προτίθεται να κλείσει ένα δωμάτιο αν δεν διαβάσει πρώτα κριτικές. Με λίγα λόγια, τα καλά reviews επηρεάζουν απόλυτα την πληρότητα και τα έσοδα ενός ξενοδοχείου.

HuffPost Greece

Πώς να διασφαλίσετε καλές κριτικές από τους πελάτες;

Αυτό που κάνει ένα ξενοδοχείο να αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις σε όποιον το επισκέπτεται και αυτό που διαφοροποιεί ένα luxury κατάλυμα από όλα τα υπόλοιπα βασίζεται σε μικρές λεπτομέρειες, σε όλα αυτά τα στοιχεία που δεν θεωρούνται δεδομένα από τον επισκέπτη. Από την ποιότητα του στρώματος, τη θερμοκρασία του δωματίου μέχρι ακόμα και τις πετσέτες και τα μπουρνούζια, όλα αποτελούν δείγματα της ποιότητας και του επιπέδου ενός ξενοδοχείου. Γιατί για πολλούς επιχειρηματίες μπορεί η πετσέτα να είναι το τελευταίο πράγμα που θα ασχοληθούν -και πιθανότατα να καταφύγουν στη basic λευκή πετσέτα-, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης βλέποντας πως το ξενοδοχείο του έχει προσέξει ακόμα και τα καθημερινά, χρηστικά αντικείμενά του καταλαβαίνει τη διαφορά με άλλα καταλύματα και το επίπεδο ικανοποίησής του ανεβαίνει.

HuffPost Greece

Γενικότερα, υπάρχουν διάφορες ιδέες που μπορούν να κάνουν ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίσει και να αποδείξει την υψηλή ποιότητα των παροχών του από την πρώτη στιγμή που θα μπει ο πελάτης στο δωμάτιο μέχρι και την τελευταία. Γιατί η τελική εντύπωση είναι αυτή που θα κρατήσει και ως τελευταία ανάμνηση από τη διαμονή του.

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να “κλείσετε” λοιπόν, τη φιλοξενία στο ξενοδοχείο σας από το να του κάνετε μια έκπληξη, αφήνοντάς του ένα complimentary δώρο πάνω στο κρεβάτι, το οποίο θα βρει όταν επιστρέψει στο δωμάτιο για να πάρει τα πράγματά του πριν το checkout. Τα δώρα έχουν την ικανότητα να ενδυναμώνουν τις σχέσεις και να δημιουργούν ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα στους ανθρώπους. Επομένως, ένα αποχαιρετιστήριο-ευχαριστήριο δώρο θα αυξήσει την αξία των παροχών του ξενοδοχείου σας, θα εκπλήξει ευχάριστα τον πελάτη και θα τον παροτρύνει να γράψει με χαρά ένα καλό review φεύγοντας από το ξενοδοχείο. Είναι το απόλυτο review enhancer.

Για περισσότερες ιδέες για δώρα και προϊόντα για ξενοδοχεία επικοινωνήστε με τη Sun of a Beach
Sun of a Beach
Για περισσότερες ιδέες για δώρα και προϊόντα για ξενοδοχεία επικοινωνήστε με τη Sun of a Beach

Μια καλή ιδέα δώρου είναι κομψές τσάντες γεμάτες με premium πράγματα που σχετίζονται με τις καλοκαιρινές διακοπές, όπως πετσέτες θαλάσσης, μπουρνούζια, μάσκες ύπνου και pouches για την παραλία από την Sun of a Beach, το μεγαλύτερο summer brand της Ελλάδας. Όλα τα προϊόντα της Sun of a Beach κατασκευάζονται στην Ελλάδα από 100% βαμβάκι. Εκτός όμως, από εξαιρετική ποιότητα έχουν και ιδιαίτερο και κομψό σχεδιασμό, γεγονός που τα καθιστούν ιδανική επιλογή για ένα ξενοδοχείο που θέλει να ξεφύγει από basic και αδιάφορες επιλογές και αναζητά προϊόντα που συμπληρώνουν το identity του ξενοδοχείου, ακολουθώντας το στυλ, την ποιότητα και το ιδιαίτερο design του σε κάθε επίπεδο. Έτσι, θα δημιουργηθεί η απόλυτη customized εμπειρία για τους πελάτες του.

HuffPost Greece

Για περισσότερες ιδέες για δώρα και προϊόντα για ξενοδοχεία επικοινωνήστε με τη Sun of a Beach

Εκτός από αυτά που έχουν πάνω την επωνυμία του brand, δημιουργούν και προϊόντα, πάνω στα οποία μπορούν να κεντήσουν ή να τυπώσουν το λογότυπο και το όνομα του κάθε ξενοδοχείου. Η Sun of a Beach έχει επιλεχθεί για τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της από δεκάδες πολυτελή ξενοδοχεία της χώρας, τόσο για τις ιδιαίτερες πετσέτες και τα luxury μπουρνούζια της που παρέχονται σε κάθε δωμάτιο, όσο και για τη δημιουργία των “goodbye gifts”. Ανάμεσά τους είναι το Armenaki, το Vasilicos και το Grace Hotel στη Σαντορίνη, το White Coast στη Μήλο, το The Rooster στην Αντίπαρο, τα Mitsis Hotels στη Ρόδο, το Parocks στην Πάρο και το Nikki Beach στο Πόρτο Χέλι.

HuffPost Greece

Για περισσότερες ιδέες για δώρα και προϊόντα για ξενοδοχεία επικοινωνήστε με τη Sun of a Beach

Το luxury δεν είναι ένα πράγμα. Είναι μια συνολική εμπειρία που βιώνεται σε κάθε επίπεδο, από την πιο μεγάλη παρεχόμενη άνεση μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια που θα κάνει τον πελάτη όχι μόνο να προτείνει το ξενοδοχείο σε reviews, αλλά και να το θυμάται για πάντα.

HuffPost Greece

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παροχές της Sun of a Beach για τα ξενοδοχεία μπορείς να βρεις εδώ