Πόσοι τελικά βλέπουν τις πρωινές εκπομπές

Η πρωινή ζώνη προκαλεί τη μεγαλύτερη αναπαραγωγή στο διαδίκτυο ενώ έχει τον μικρότερο αριθμό τηλεθεατών και το χαμηλότερο διαφημιστικό έσοδο. Αξίζει τελικά όλη αυτή η φασαρία;
Η Κατερίνα Καινούργιου, ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά.
Η Κατερίνα Καινούργιου, ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά.
NDP

Κάθε μέρα στις lifestyle ιστοσελίδες δημοσιεύονται εκατοντάδες άρθρα με αποσπάσματα των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών. Καμία άλλη ζώνη δεν «απολαμβάνει» τόσο μεγάλη αναπαραγωγή στο διαδίκτυο, άκρως δυσανάλογη με τον αριθμό των τηλεθεατών.

Την ίδια στιγμή παρουσιαστές όπως η Κατερίνα Καινούργιου, ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά θεωρούνται από τους πιο ακριβοπληρωμένους στην ελληνική τηλεόραση, ενώ ειδικά οι γυναίκες κερδίζουν πολλαπλάσια χρήματα από τους άντρες συναδέλφους τους από τις εμπορικές συνεργασίες τους.

Πόσοι όμως τηλεθεατές παρακολουθούν αυτές τις εκπομπές που κάνουν όλη τη «φασαρία», με τους παρουσιαστές να γίνονται τις περισσότερες φορές οι ίδιοι τίτλοι στα sites με τις προσωπικές τους έριδες και όχι τα θέματά τους;

Στους πίνακες με τα καθαρά νούμερα τηλεθέασης για την Πέμπτη 20 Μαρτίου το Happy Day συγκέντρωσε 193.000 τηλεθεατές, η Super Κατερίνα 174.000, το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, 221.000, το Breakfast @Star 135.000, οι «Αταίριαστοι» 222.000, το Buongiorno 135.000, το «Πρωινό ΣουΣου» 82.000 και το «Πρωίαν σε είδον» 57.000 τηλεθεατές.

Για να καταλάβει κανείς πόσο μεγάλες είναι διαφορές με την prime time ζώνη, την Τετάρτη ο «Άγιος Έρωτας» είχε συγκεντρώσει 920.000 τηλεθεατές, το Grand Hotel 823.000, το Master Chef 600.000 και το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» 772.000.

Tη στιγμή, λοιπόν, που οι δημοσιογράφοι με εξειδίκευση στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ ασχολούνται αυτή την εποχή με τις πιθανές μεταγραφές των παρουσιαστών της πρωινής και μεσημεριανής ζώνης, πιέζοντας για τις λεγόμενες «διαρροές» τα γραφεία τύπου των καναλιών, οι διευθυντές προγράμματος απαντούν πως είναι το τελευταίο πράγμα που τους απασχολεί καθώς αυτόν τον καιρό προτεραιότητά τους είναι να «θωρακίσουν» το πρόγραμμα της βραδινής ζώνης που συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών και τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η τιμή ενός σποτ στη βραδινή ζώνη έχει σχεδόν τετραπλάσια τιμή σε σχέση με την πρωινή ζώνη.

Ανανέωσαν με τον Alpha Τσιμτσιλή- Καινούργιου

Με την ευκαιρία πάντως να πούμε πως στον Alpha έχει ήδη υπογράψει από τον Φεβρουάριο και η Κατερίνα Καινούργιου και η Σταματίνα Τσιμτσιλή, αλλά η «εμπλοκή» που έχει προκύψει με τις οικονομικές διαπραγματεύσεις μελών της ομάδας του Happy Day, καθυστερεί τις επίσημες ανακοινώσεις του σταθμού για τις δύο παρουσιάστριες που παραμένουν στο σταθμό μέχρι το 2027.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δημοφιλή