H μόδα και η γαστρονομία ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν την «Εlpida Υouth»!
Η φιλανθρωπική εκδήλωση “Taste the Fashion the 6 senses” πραγματοποιήθηκε για έκτη χρονιά τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Hilton με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων παιδιών με καρκίνο».
Φέτος, όπως αναφέρει η dinamiprosforas.gr, παρουσιάστηκαν τρία εντυπωσιακά fashion shows των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades παράλληλα με τις μοναδικές γευστικές προτάσεις των τριών κορυφαίων chefs Χριστόφορου Πέσκια, Στέλιου Παρλιάρου και Κώστα Αθανασίου, με στόχο τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αισθητικής εμπειρίας!
Η Επιτροπή Elpida Youth ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2015 από μια ομάδα νέων ηλικιακά μελών του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοδοξούν να χτίσουν πάνω στο ισχυρό όραμά του με καινούργιες ιδέες και δράσεις αλλά πάντα με την ίδια αγάπη για το άρρωστο παιδί και την οικογένειά του. Αποστολή της είναι η ευαισθητοποίηση και δραστηριοποίηση σχετικά με την ψυχολογική φροντίδα των παιδιών που πάσχουν από νεοπλασματικές ασθένειες. Μέχρι στιγμής, η Elpida Youth έχει καταφέρει να ανακαινίσει ένα σημαντικό μέρος του Ξενώνα της ΕΛΠΙΔΑΣ, ώστε αυτός να συνεχίσει να αποτελεί ένα φιλόξενο σπίτι, όπου αμβλύνεται η ανασφάλεια που απορρέει από τη διάγνωση του καρκίνου και δημιουργείται ένα υποστηρικτικό κοινωνικό πλαίσιο, ενώ επίσης έχει προχωρήσει στη λειτουργία για δύο συνεχόμενες χρονιές του θεραπευτικού κατασκηνωτικού προγράμματος “Elpida Youth Summer Camp”, στο πλαίσιο του οποίου τα παιδιά συμμετέχουν σε δράσεις που στοχεύουν στη βελτίωση της σωματικής, πνευματικής και ψυχικής τους κατάστασης, φιλοδοξώντας μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει μιας μόνιμη κατασκήνωση, όπου θα εφαρμόζεται μια συνολική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του καρκίνου.
Το Taste the Fashion The 6 Senses υποδέχτηκε τους προσκεκλημένους του με ένα απολαυστικό Campari & Schweppes Tonic, ενώ στον χώρο υποδοχής η IWC Schaffhausen είχε δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό interactive installation, στο οποίο οι προσκεκλημένοι μπορούσαν να γνωρίσουν μοντέλα της μάρκας και να τα «εξερευνήσουν» με όλες του τις αισθήσεις.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο.
Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.
πηγή: dinamiprosforas.gr