Προσλήφθηκαν νέοι οδηγοί λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη, αλλά πολλοί δεν εμφανίστηκαν!

Ήδη κυκλοφορούν περισσότερα λεωφορεία και έχουν προστεθεί νέες γραμμές.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΏΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ

Οι 115 από τους 150 νέους οδηγούς που προσλήφθηκαν από τον ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, ήδη έχουν πιάσει δουλειά. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από 30 δεν εμφανίστηκαν στην εργασία τους, ενώ περίπου 5 παραιτήθηκαν αμέσως! Τούτων δοθέντων, η εταιρεία προχωρά σε προσλήψεις επιλαχόντων, προκειμένου να συμπληρώσει τον αριθμό των πρώτων 150 νέων οδηγών, σύμφωνα και με τον σχεδιασμό του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Μάλιστα σήμερα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στα γραφεία του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας επισήμανε ότι: «Οι νέοι οδηγοί που προσλαμβάνει ο ΟΑΣΘ, για πρώτη φορά από το 2011, έχουν ήδη αναλάβει υπηρεσία. Λεωφορεία καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, λόγω έλλειψης προσωπικού, ξαναβγήκαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Το αποτέλεσμα είναι να κυκλοφορούν περισσότερα από 300 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σήμερα, για πρώτη φορά μετά από δύο έτη. Κάνουμε ένα πρώτο βήμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών στη Θεσσαλονίκη. Με την προμήθεια 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο και φυσικά, με τη λειτουργία του Μετρό, το δεύτερο εξάμηνο του 2024, προχωράμε στη σταδιακή αποσυμφόρηση του προβλήματος της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Με σχέδιο, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά κάνουμε πράξη τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, συμπλήρωσε ότι: «Το αποτύπωμα της δουλειάς μας είναι ήδη ορατό, με τη λειτουργία τεσσάρων νέων λεωφορειακών γραμμών Express, που προσφέρουν συνολικά 160 νέα δρομολόγια. Ήδη, μάλιστα, προχωρά η αντικατάσταση 16 παλαιών μισθωμένων λεωφορείων του ΟΑΣΘ (100 θέσεων) με νεότερα αρθρωτά (150 θέσεων)». Η Χριστίνα Αλεξοπούλου έκανε αυτοψία στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, όπου θα τοποθετηθούν 55 ειδικοί φορτιστές για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία. Ήδη ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ολοκληρώσει τις εργασίες, ώστε να υπάρχει επαρκής ηλεκτροδότηση στο αμαξοστάσιο, ενώ σε εξέλιξη είναι η διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου που θα εκτελέσει το έργο.

«Ο ΟΑΣΘ πλέον πατάει γερά στα πόδια του, οι πολίτες και οι επισκέπτες δικαιούνται καλύτερες αστικές συγκοινωνίες, εργαζόμαστε καθημερινά και επίμονα για να τους δικαιώσουμε», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, χωρίς τους νέους οδηγούς, είχαν δρομολογηθεί, κατά μέσο όρο, 251 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Με την ενσωμάτωση 115 από τους συνολικά 150 νέους οδηγούς, σήμερα κυκλοφορούν 305 λεωφορεία. Δηλαδή, σημειώθηκε μία αύξηση σε ποσοστό 21,5% στο πλήθος των δρομολογημένων λεωφορείων του Οργανισμού.

Υπενθυμίζεται, ότι, παράλληλα, σε κυκλοφορία βρίσκονται και 195 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο στην περιοχή ευθύνης Ο.Σ.Ε.Θ. Συνολικά, τον Φεβρουάριο θα βρίσκονται δρομολογημένα 500 οχήματα στους δρόμους της πόλης.

Καταλήγοντας, ενισχύθηκαν έως 33% οι γραμμές:

  • Γραμμή 5, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Κρήνη – Βενιζέλου
  • Γραμμή 6, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Βενιζέλου
  • Γραμμή 12, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Κάτω Τούμπα
  • Γραμμή 14, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Τούμπα – Ν.Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Πανεπιστήμια
  • Γραμμή 32, που εκτελεί το δρομολόγιο Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 34, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους.

Μάλιστα σήμερα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στα γραφεία του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας επισήμανε ότι: «Οι νέοι οδηγοί που προσλαμβάνει ο ΟΑΣΘ, για πρώτη φορά από το 2011, έχουν ήδη αναλάβει υπηρεσία. Λεωφορεία καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, λόγω έλλειψης προσωπικού, ξαναβγήκαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Το αποτέλεσμα είναι να κυκλοφορούν περισσότερα από 300 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σήμερα, για πρώτη φορά μετά από δύο έτη. Κάνουμε ένα πρώτο βήμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών στη Θεσσαλονίκη. Με την προμήθεια 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο και φυσικά, με τη λειτουργία του Μετρό, το δεύτερο εξάμηνο του 2024, προχωράμε στη σταδιακή αποσυμφόρηση του προβλήματος της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Με σχέδιο, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά κάνουμε πράξη τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, συμπλήρωσε ότι: «Το αποτύπωμα της δουλειάς μας είναι ήδη ορατό, με τη λειτουργία τεσσάρων νέων λεωφορειακών γραμμών Express, που προσφέρουν συνολικά 160 νέα δρομολόγια. Ήδη, μάλιστα, προχωρά η αντικατάσταση 16 παλαιών μισθωμένων λεωφορείων του ΟΑΣΘ (100 θέσεων) με νεότερα αρθρωτά (150 θέσεων)». Η Χριστίνα Αλεξοπούλου έκανε αυτοψία στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, όπου θα τοποθετηθούν 55 ειδικοί φορτιστές για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία. Ήδη ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ολοκληρώσει τις εργασίες, ώστε να υπάρχει επαρκής ηλεκτροδότηση στο αμαξοστάσιο, ενώ σε εξέλιξη είναι η διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου που θα εκτελέσει το έργο.

«Ο ΟΑΣΘ πλέον πατάει γερά στα πόδια του, οι πολίτες και οι επισκέπτες δικαιούνται καλύτερες αστικές συγκοινωνίες, εργαζόμαστε καθημερινά και επίμονα για να τους δικαιώσουμε», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, χωρίς τους νέους οδηγούς, είχαν δρομολογηθεί, κατά μέσο όρο, 251 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Με την ενσωμάτωση 115 από τους συνολικά 150 νέους οδηγούς, σήμερα κυκλοφορούν 305 λεωφορεία. Δηλαδή, σημειώθηκε μία αύξηση σε ποσοστό 21,5% στο πλήθος των δρομολογημένων λεωφορείων του Οργανισμού.

Υπενθυμίζεται, ότι, παράλληλα, σε κυκλοφορία βρίσκονται και 195 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο στην περιοχή ευθύνης Ο.Σ.Ε.Θ. Συνολικά, τον Φεβρουάριο θα βρίσκονται δρομολογημένα 500 οχήματα στους δρόμους της πόλης.

Καταλήγοντας, ενισχύθηκαν έως 33% οι γραμμές:

  • Γραμμή 5, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Κρήνη – Βενιζέλου
  • Γραμμή 6, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Βενιζέλου
  • Γραμμή 12, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Κάτω Τούμπα
  • Γραμμή 14, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Τούμπα – Ν.Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Πανεπιστήμια
  • Γραμμή 32, που εκτελεί το δρομολόγιο Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 34, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους.

Δημοφιλή