Μόλις πατήσατε το κουμπί «αποστολή». Κοιτάξατε πάλι την οθόνη και συνειδητοποιήσατε πως έχετε στείλει το λάθος μέιλ στον λάθος παραλήπτη. Αν το μέιλ περιείχε ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες, τα συμπτώματα που λογικά θα εμφανιστούν αμέσως μετά είναι ταχυπαλμία, κρύος ιδρώτας και μάλλον σφοδρός πονοκέφαλος.
Οκ, λογικά έχει συμβεί σε όλους μας. Για να μην έχετε πάλι όμως τέτοια μπλεξίματα, να θυμάστε πως αν στείλετε λάθος μέιλ υπάρχει λύση και μάλιστα εύκολη, αφού σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την αποστολή ακόμα κι αν ήδη έχετε αποστείλει το μέιλ.
Προσοχή, αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που κάποιος έχει Gmail.
Στη συνέχεια δείτε αναλυτικά τα βήματα ώστε σύντομα και με ευκολία να εξαφανίσετε το μήνυμά σας την επόμενη φορά που θα κάνετε λάθος:
1) Αρχικά, πρέπει να ελέγξετε ότι η επιλογή «Αναίρεση Αποστολής» είναι ενεργή. Από το inbox, πατήστε το εικονίδιο των ρυθμίσεων πάνω δεξιά και επιλέξτε «Ρυθμίσεις».
2) Μεταβείτε στο «Αναίρεση Αποστολής», και επιλέξτε το «Ενεργοποίηση αναίρεσης αποστολής». Επίσης διαλέξτε πόσο χρόνο θέλετε να έχετε στη διάθεση σας για να το ακυρώσετε (5, 10, 20, ή 30 δευτερόλεπτα). Μόλις τελειώσετε, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».
3) Την επόμενη φορά που θα στείλετε ένα email, μια λεπτή κίτρινη γραμμή θα εμφανιστεί στην κορυφή της οθόνης. Εκεί θα μπορείτε να πατήσετε «Αναίρεση». Το πατάτε και σταματάτε την αποστολή του μηνύματος.
Σημείωση: Αν φύγετε από τη σελίδα που στείλατε το email, δε θα σας εμφανιστεί η επιλογή αναίρεση (undo).
4) Χάρη στην «Αναίρεση Αποστολής», δεν θα κάνετε λάθος στην αποστολή email ξανά.