Ψηφιακά εργαλεία και νέες Online υπηρεσίες για τις ανάγκες του after sales της Citroen

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες της μάρκας στην 1η Πανελλήνια συνάντηση After Sales του δικτύου Citroen.
CITROËN

Με την παρουσία των Πολυχρόνη και Γιάννη Συγγελίδη, πραγματοποιήθηκε η 1η Πανελλήνια συνάντηση After Sales του δικτύου Citroen.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία, τις νέες Online υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες.

Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.

Ο γενικός διευθυντής της Citroen, Πέτρος Πιπερίδης, αναφέρθηκε –μεταξύ άλλων- στη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεχούς κατάρτισης του προσωπικού και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική προσέγγιση της Citroen και στην παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.

Δημοφιλή