Ρεκόρ αφίξεων Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα

Αυξημένες προκρατήσεις για το 2020 - η Ελλάδα καλύτερος προορισμός διασκέδασης. Αγαπημένος προορισμός η Κρήτη.
.
.
ΕΟΤ

Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει η τουριστική κίνηση από την Ολλανδία, προς την Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία και τη Γαλλία σε αφίξεις στην Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας.

Επίσης, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της πρόσφατης έκθεσης «Vakantiebeurs 2020» της Ουτρέχτης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, έως το 2030. Το ποσοστό αυτό, αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας, ενώ αυξημένες είναι οι προκρατήσεις για το 2020 καθώς αυξάνει ο αριθμός των απευθείας δρομολογίων αεροπορικών εταιρειών προς 20 ελληνικούς προορισμούς.

Η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις τη Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.

.
.
ΕΟΤ

Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.

Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020, ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του Tour Operator Corendon προς το νησί.

Επίσης, η χώρα μας αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι.

Η Ελλάδα, επένδυσε πολύ σε προβολή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα. Στο περιθώριο της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία σόου μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.

Δημοφιλή