Η τελευταία πράξη του «δράματος» για την Cambridge Analytica, την εταιρεία που εργάστηκε για την προεκλογική καμπάνια του Ντόναλντ Τραμπ το 2016 και ήρθε στο προσκήνιο πριν λίγους μήνες με το σκάνδαλο διαρροής προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, παίχτηκε σήμερα.
Η επιχείρηση αποφάσισε να βάλει λουκέτο καθώς μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου έχανε διαρκώς πελάτες, έχοντας απολέσει και την αξιοπιστία της ενώ ζήτησε από τους εργαζομένους να επιστρέψουν και τους υπολογιστές τους.
Η απόφαση πάρθηκε έπειτα και από ένα βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα και απεικονίζει τον CEO της εταιρείας, Alexander Nix, να διαφημίζει για τακτικές εκστρατείας όπως η παγίδευση πολιτικών αντιπάλων με δωροδοκία και σεξ.
Στις εκλογές του 2016, η εταιρεία ανέλαβε εργασίες αξίας 15 εκ. δολαρίων. Από τότε, δεν κατάφερε να κλείσει ούτε ένα πολιτικό των ΗΠΑ ως πελάτη. Υπολογίζεται ότι έχασε και πολλούς εμπορικούς πελάτες τους τελευταίους μήνες.
(Πηγή: Wall Street Journal)