Ρόδος: Σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων του ΥΠΕΞ στο αεροδρόμιο του νησιού

Το γραφείο θα διευκολύνει την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, που έχουν χάσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.
EyesWideOpen via Getty Images

Στον τερματικό σταθμό 1, εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών.

Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα.

To Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η κα Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.

Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: 6985889650, 6983209611

Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: 6977960941

H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Εξωτερικών παραμένει σε λειτουργία το Σάββατο 22 Ιουλίου. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: 210 368 1350, 210 368 1259, 210368 1730.

Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο 2131331200.

Δημοφιλή