Ταξίδι. Μια λέξη που μέχρι πρόσφατα αποτελούσε… ανάμνηση, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων. Όμως, τώρα, η ανάμνηση έγινε υπενθύμιση, να κοιτάξω στην ατζέντα μου τις δουλειές μου, και να προγραμματίσω το πρώτο μου ταξίδι αναψυχής.
Και η Ιταλία, είναι ένας must προορισμός, δυο βήματα από εμάς, με πολλά κοινά χαρακτηριστικά, αλλά ακόμα περισσότερα διαφορετικά, που αξίζει να ανακαλύψουμε.
Η αιώνια πόλη ήταν και παραμένει αιώνια. Με μοναδικά μνημεία, κυρίως από την εποχή της Αναγέννησης. Σε ένα από αυτά, όπως έμαθα, στο υποβλητικό Chiostro del Bramante, στο κέντρο της Ρώμης, πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα η εκδήλωση της παρουσίασης του True Italian Experience, του καινοτόμου ψηφιακού κόμβου για την ανάπτυξη του τουρισμού προς την Ιταλία.
Η ITA Airways, ο νέος αερομεταφορέας της Ιταλίας μεταφέρει τη σημαία της Azzurra σε όλο τον κόσμο. Και δεν χρησιμοποίησα τυχαία τη λέξη Azzurra, διότι αυτό το χρώμα θα κυριαρχεί, πλέον, σε όλα τα αεροσκάφη της ITA Airways, με την ιταλική σημαία στο πίσω φτερό. Ηδη, το νέο Airbus A350 της εταιρείας έχει τη νέα λιβρέα azzurra, το χρώμα της ITA Airways. Θα πραγματοποιεί τα διηπειρωτικά ταξίδια προς Λος Αντζελες, Μπουένος Αϊρες και Σάο Πάολο. Πρόκειται για ένα βιώσιμο αεροσκάφος, ελαφρύτερο, πιο αθόρυβο και πιο αποτελεσματικό, με 25% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Όμως, για να πάω στη Ρώμη, αυτό το αεροσκάφος δεν είναι διαθέσιμο. Θα το έχω κατά νου, όταν θελήσω να αλλάξω ήπειρο.
Προς το παρόν Roma, διότι έτσι τη λέμε όταν προσγειωνόμαστε στο Φιουμιτσίνο, για να ζήσουμε την αυθεντική ιταλική εμπειρία. Α, τώρα που το ανέφερα, το True Italian Experience είναι ένας καινοτόμος ψηφιακός κόμβος που συγκεντρώνει όλο τον κόσμο της «βαριάς» ιταλικής τουριστικής βιομηχανίας, για την προσφορά ταξιδιωτικών εμπειριών, διασφαλίζοντας μια νέα και πρωτοποριακή προσέγγιση για την ενίσχυση της Ιταλίας.
Δεν περίμενα, βέβαια, το True Italian Experience Observatory, για να μάθω τι προσφέρει η Ιταλία, αλλά το 93,8% των ερωτηθέντων περιέγραψε την χώρα ως τον ιδανικό προορισμό τους, ιδιαίτερα για τον πολιτισμό, την τέχνη, το καλό φαγητό, τη φύση και τον αθλητισμό.
Μάλιστα, το 69,4% των χρηστών της πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο, θα ήθελε να πάει για διακοπές στην Ιταλία, όπως εγώ που διάλεξα τη Ρώμη, επιβεβαιώνοντας έτσι την τάση επιστροφής στις ταξιδιωτικές συνήθειες πριν από την πανδημία, ενώ το 71,1% θεωρεί ότι η εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας είναι ένα από τα κρίσιμα στοιχεία για τον προγραμματισμό των διακοπών.
Αυτό ήθελα και εγώ, κάτι πιο προσωποποιημένο, να αισθανθώ ότι βρίσκομαι μόνος μου στη Φοντάνα ντι Τρέβι, να πετώ το κέρμα για να ξαναπάω. Να μπαίνω στο Κολοσσαίο και να νιώθω εγώ ο αυτοκράτορας, να μαγεύομαι με το Πάνθεον πίνοντας τον καφέ μου από απέναντι, να κατεβαίνω τα σκαλιά της Πιάτσα ντι Σπάνια λες και κάνω πασαρέλα, όπως τα διάσημα μοντέλα, να χώνομαι στη Βία Κοντότι με τα πανάκριβα εμπορικά καταστήματα και να χαζεύω τις βιτρίνες.
Θα ζήσω τη Roma λεπτό προς λεπτό, κατά παράφραση του «Ζήσε την Ιταλία λεπτό προς λεπτό», του σλόγκαν της True Italian Experience, μέσω του οποίου κάνω κράτηση του αεροπορικού μου εισιτηρίου και του ξενοδοχείου, νοικιάζω αυτοκίνητο, παίρνω πληροφορίες για εναλλακτικές δραστηριότητες και προσαρμόζω το ταξιδιωτικό μου πακέτο στα μέτρα μου.
Η ITA Airways, τηρώντας τα υψηλότερα πρότυπα υγείας και ασφάλειας, μου υπόσχεται ένα μοναδικό ταξίδι εμπειριών, που είμαι έτοιμος να ξεκινήσω αμέσως κιόλας.