![Το ηλεκτρονικό μήνυμα (phishing) που κυκλοφόρησε μαζικά από χάκερς με στόχο πελάτες της Εθνικής Τράπεζας.](https://img.huffingtonpost.com/asset/67acafce1600001b00aff6ea.jpg?cache=jm7TJT9rCo&ops=scalefit_720_noupscale)
Επίθεση από επιτήδειους χάκερς (phishing) δέχονται τις τελευταίες ώρες οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας. Με ηλεκτρονικό μήνυμα, e-mail, οι χάκερς ζητούν «ενημέρωση των στοιχείων του λογαριασμού σας για να διατηρήσετε τον λογαριασμό σας ασφαλή».
Στο «αληθοφανές» μήνυμά τους στέλνουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (+30 2104841738) το οποίο είναι συνέχεια κατειλημμένο, γιατί απλούστατα δεν υφίσταται. Αλλά το πιό σοβαρό και επικίνδυνο είναι ο σύνδεσμος, το link, που καταχωρούν με την οδηγία: «Παρακαλούμε ολοκληρώστε την ενημέρωση των στοιχείων σας μέσω του παρακάτω επίσημου συνδέσμου https://… κλπ»
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε καμμιά περίπτωση ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ τον συγκεκριμένο σύνδεσμο. Και το πιό χρήσιμο είναι ο παραλήπτης ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ όλο το email.
Η HuffPost επικοινώνησε σήμερα και ώρα 13.07 με το Τμήμα Πρόληψης Απάτης της Εθνικής Τράπεζας και ενημέρωσε για το phishing λογαριασμών που επιχειρείται (τελικά είναι συνεχείς και διατραπεζικές οι επιθέσεις).
H τράπεζα συνιστά εμφαντικά να μην πατηθεί ο σύνδεσμος, μας επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη και επανέλαβε την πάγια θέση της ΕΤΕ, η οποία έχει διατυπωθεί και με σχετική ανακοίνωση/Δελτίου Τύπου, ότι ποτέ δεν θα ζητήσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά προσωπικά/ευαίσθητα στοιχεία από τον πελάτη.