Τη συνεργασία τους στην αναπτυσσόμενη αγορά της online παραγγελίας φαγητού ανακοίνωσαν επισήμως η Skroutz και η Cosmote, ενώνοντας δυνάμεις απέναντι στους πολυεθνικούς παίκτες της e-food.gr (η οποία εξαγοράστηκε από τη γερμανική Delivery Hero) και της φινλανδικής wolt.gr, διεκδικώντας παράλληλα μερίδιο από μια αγορά που προσεγγίζει πλέον το 1,5 δις.ευρώ.
Συγκεκριμένα, από τις 2 Νοεμβρίου η υπηρεσία food delivery του Skroutz, Skroutz Food μετακομίζει στο BOX την αντίστοιχη υπηρεσία της COSMOTE. Oι χρήστες του Skroutz Food, που είτε επισκέπτονται την ιστοσελίδα, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή της υπηρεσίας, θα μεταφέρονται στην πλατφόρμα του BOX, όπου θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους σε φαγητό και καφέ.
Πέρα από την παραπάνω συμφωνία, σημειώνεται ότι η διοικητική ομάδα της Skroutz ενισχύθηκε με νέο Chief Operation Officer, τον Γιάννη Αλιβιζάτο, ο οποίος ”επαναπατρίστηκε” μετά από μια τριετία εργαζόμενος στην βρετανική start up Deliveroo (με αντικείμενο τη διανομή φαγητού).
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, στο δίκτυο του BOX θα ενταχθούν -εφόσον το επιθυμούν- επιπλέον νέα καταστήματα εστίασης, που σήμερα βρίσκονται μόνο στην πλατφόρμα του Skroutz. Η συμφωνία αυτή γίνεται με κύριο άξονα την ενδυνάμωση του online food delivery και των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες του κλάδου.
Σήμερα, οι χρήστες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 5.000 καταστήματα σε 33 πόλεις της Ελλάδας. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές σε ολόκληρη τη χώρα και προχωρώντας σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Στα σχέδια του ΒΟΧ περιλαμβάνεται επίσης και η επέκτασή του σε online delivery προϊόντων super market, σε συνεργασία με τις αλυσίδες Μασούτης και Κρητικός, ακολουθώντας την πρακτική που ήδη ακολούθησε η Σκλαβενίτης σε συνεργασία με την e-food.gr.