Σεπτέμβριο το τραμ στον Πειραιά, Αύγουστο οι δοκιμές

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νικόλαος Χαιρέτας, ανακοίνωσε τη λειτουργία του τραμ, κατά τη διάρκεια του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών - ITC 2021.
Eurokinissi

Τραμ ακούνε στον Πειραιά, αλλά τραμ δεν βλέπουν. Από το 2020 το περιμένουν, αλλά κάτι τα έργα στο Φάληρο, για την ανάπλαση του μετώπου, κάτι το κτήριο που βρίσκεται δίπλα στις γραμμές και είναι μισογκρεμισμένο, έβαλαν φρένο στην έγκαιρη λειτουργία του.

Όμως, όπως φαίνεται, το θέμα του κτηρίου θα ξεπεραστεί άμεσα και τον Αύγουστο, θα γίνουν εκ νέου δοκιμαστικά δρομολόγια, ώστε τον Σεπτέμβριο να τεθεί σε λειτουργία.

Αυτό ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νικόλαος Χαιρέτας, κατά τη διάρκεια του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021, επισημαίνοντας ότι ολοκληρώνεται και η παραλαβή των 25 νέων συρμών τραμ από την Αττικό Μετρό, ενώ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ γίνεται επανασχεδιασμός των γραμμών, με μετεπιβίβαση στη στάση Πικροδάφνη.
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του τραμ στην Φρεαττύδα, το Χατζηκυριάκειο, το Πέραμα και τα Εξάρχεια.

ITC 2021

Για δε τη γραμμή 1 του μετρό (Πειραιάς – Κηφισιά), ο Νικόλαος Χαιρέτας υπογράμμισε ότι το έργο αναβάθμισης των συρμών της γραμμής 1 έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού θα συζητηθεί στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Μάλιστα, για όσο διάστημα διαρκέσει η αναβάθμιση των συρμών αυτών, η κυκλοφορία της γραμμής 1 θα υποστηριχθεί από 2 – 3 συρμούς των άλλων γραμμών του μετρό.

Επίσης, τόνισε ότι η εταιρεία προχωράει και άλλα έργα, όπως η υπογειοποίηση της γραμμής 1 από το Φάληρο έως τον Πειραιά.

«Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, το οποίο και μπορεί να δώσει έναν νέο σταθμό, στον Κεράνη. Μένουν λίγα χιλιόμετρα, τα οποία είναι ακόμα σε παλιές ράγες και η Αττικό Μετρό ενισχύει τη ΣΤΑΣΥ, με την επικαιροποίηση των σχετικών μελετών», ανέφερε.

Ακόμη, η εταιρεία προχωρά το μεγάλο έργο της αναβάθμισης της επισκευαστικής ζώνης της γραμμής 1 στον Πειραιά.

Η έκταση της ζώνης, ανέρχεται στα 33 στρέμματα και εκτός από τη χρήση για τη ΣΤΑΣΥ, θα υπάρξουν και παράλληλες αξιοποιήσεις.

Δημοφιλή