Εντονη αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Παρασκευής στο αεροδρόμιο “Δημ. Βικέλας” της Σύρου, όταν οι επιβάτες με προορισμό την Αθήνα ενημερώθηκαν την τελευταία στιγμή πως ακυρώθηκε η πτήση τους εξαιτίας εξάντλησης του μοναδικού υπαλλήλου του Κλάδου Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και Πληροφοριών Πτήσεων (ΑFISO) με αποτέλεσμα να παραμείνει κλειστός ο αερολιμένας.
Οι επιβάτες της πτήσης, που ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 7:20 το πρωί, ενημερώθηκαν μόλις έφτασαν στο αεροδρόμιο και πήγαν να κάνουν check in. Όπως ήταν φυσικό, επικράτησε ένταση μεταξύ των επιβατών και των υπευθύνων του αεροδρομίου, καθώς, όπως καταγγέλλουν στην “Κοινή Γνώμη”, δεν υπήρξε ουδεμία ενημέρωση, έτσι ώστε να μπορέσουν να φύγουν από το νησί με κάποιο άλλο μέσο.
Μεταξύ των επιβατών ήταν αρκετοί που είχαν ανταπόκριση με άλλες πτήσεις με προορισμό το εξωτερικό, τις οποίες και έχασαν δίχως δική τους υπαιτιότητα, αλλά και ταξιδιώτες με προβλήματα υγείας που επέλεξαν το αεροπλάνο για να μετακινηθούν, ως ασφαλέστερο μέσο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του cyclades24.gr, ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι και με απόσπαση στο αεροδρόμιο, ενώ δημιουργούνται ερωτήματα για τις συνθήκες και τα προβλήματα υποστελέχωσης που επικρατεί σε περιφερειακά αεροδρόμια σε μία περίοδο μάλιστα που η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη.
Στο περιστατικό αναφέρθηκε με μία οργισμένη ανακοίνωση ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών σχολιάζοντας τη φυσική εξάντληση του μοναδικού υπαλλήλου που παρέχει υπηρεσίες πληροφοριών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Σύρου.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας αντικαταστάθηκε και το αεροδρόμιο πλέον λειτουργεί κανονικά.
Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, οι επιβάτες αποζημιώθηκαν και τακτοποιήθηκαν με επόμενες πτήσεις για τους προορισμούς τους.