Στο 94% η διασύνδεση της αγοράς ταμειακών μηχανών-τερματικών (POS)

Σημαντικά στοιχεία κατά την παρουσίαση των νέων γραφείων της Worldline.
WORLDLINE
WORLDLINE
WORLDLINE

Με την ευκαιρία της παρουσίασης των νέων γραφείων της Worldline στην Ελλάδα, μιας εκ των κορυφαίων εταιρειών στις ψηφιακές συναλλαγές, μάθαμε αρκετά για την αγορά. Κατ’ αρχάς, έχοντας δοθεί παράταση δύο μηνών για τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών και τερματικών POS, αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο 94%.

Ως προς την Worldline κατέγραψε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και παρουσίασε μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για επαγγελματίες.

Ο Country Head και Managing Director της Worldline στην Ελλάδα Ιωάννης Κιτιξής σημείωσε ότι οι καινούριες εγκαταστάσεις αντανακλούν τη στρατηγική της εταιρείας για παροχή λύσεων στις επιχειρήσεις και σηματοδοτούν ένα ορόσημο, καθώς στο νέο κτήριο το concept One Stop Shop γίνεται πραγματικότητα, με τη συγκέντρωση των υπηρεσιών αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών.

Σημειώνεται ότι η κατασκευή των χώρων έγινε με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, και με γνώμονα την εξοικονόμηση ενέργειας, τη σωστή διαχείριση πόρων, το ευ ζην και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Η Worldline βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά σημειώνοντας σημαντικές επιδόσεις. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2023, κατέγραψε υψηλή κερδοφορία με έσοδα 4.6 δισ. ευρώ και 2,3 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης έφτασε το 2%.

Στην Ελλάδα, κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους, το οποίο ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό για τις εταιρείες του κλάδου λόγω της υποχρεωτικής διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές, η εταιρεία έθεσε σε ετοιμότητα 150.000 POS με ECR διασύνδεση. Για τον 2 κύκλο ERP συστημάτων με POS διασύνδεση είναι σε ετοιμότητα 85.000, από τα 91.000 POS. Τα υπόλοιπα θα είναι έτοιμα προς το τέλος του Οκτωβρίου.

Στο πλαίσιο της διασύνδεση POS με ταμειακή, η Worldline προχώρησε στην υλοποίηση της πλατφόρμας All-in-One. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη λύση που αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή, δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.

Η συγκεκριμένη λύση παρέχει επιπλέον λειτουργικότητες για τέσσερις διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας: Retail (λιανική) με δημιουργία έως 10.000 προϊόντων της επιχείρησης και διαχείρισης αποθεμάτων, Travel (τουρισμός) με σύστημα κρατήσεων, Ordering (εστίαση) για λήψη παραγγελιών και Βooking (υπηρεσίες) για διαχείριση ραντεβού.

H Worldline διαθέτει και τα πακέτα συναλλαγών EASY, τα οποία είναι σχεδιασμένα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και είναι διαθέσιμα αποκλειστικά από το δίκτυο καταστημάτων Eurobank. Με αυτά δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να αποκτήσουν εύκολα ένα Android POS τελευταίας τεχνολογίας, καλύπτοντας παράλληλα τις καθημερινές συναλλαγές με κάρτα. Με κόστος από 19 ευρώ μηνιαίως και μηδενική προμήθεια, για προκαθορισμένης αξίας συναλλαγών, τα πακέτα αυτά αποτελούν μια βιώσιμη λύση που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.

Θετικό ήταν το πρόσημο και για το Smart Pos app, το οποίο εξυπηρέτησε και νέους κλάδους που εντάχθηκαν στην υποχρεωτικότητα, όπως τα ΤΑΧΙ. Εκεί, οι ενεργοί χρήστες πλησιάζουν τους 40.000, καθώς η εφαρμογή μπορεί πλέον να εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των επιχειρήσεων. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται το λανσάρισμα λειτουργικοτήτων όπως το Apple Pay & Google Pay, ώστε να διευκολυνθούν ακόμα περισσότερο οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές.

Η καινοτομία της Worldline εκτείνεται και πέρα από τις τεχνολογικές λύσεις. Η Worldline συμμετείχε ενεργά στην ίδρυση της Ελληνικής Ένωση Acquirers, με στόχο τη συνολική ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα. Αντιπρόεδρος της Ένωσης εξελέγη ο Ιωάννης Κιτιξής.

Δημοφιλή