Οι διαφημίσεις για τον περίφημο τελικό Super Bowl (αμερικανικό ποδόσφαιρο) της φετινής χρονιάς έχουν σχεδιαστεί για να διασκεδάζουν και να αρέσουν εύκολα...
Η μπύρα Stella Artois θα ξαναθυμίσει στο τεράστιο αμερικανικό κοινό την Κάρι Μπράντσο (Σάρα Τζέσικα Πάρκερ) και τον χαρακτήρα “The Dude” (Τζεφ Μπρίτζες), ενώ τα δημητριακά Doritos θα επανενώσουν(!) το συγκρότημα των Backstreet Boys μαζί με τον ράπερ Chance για ένα remix στο κλασικό “I Want It that Way”.
Eίναι διαφημίσεις που θα κοστίσουν περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα του χρόνου στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Πολλές από αυτές έχουν ως στόχο να βγάλουν γέλιο, όπως η διαφήμιση της Amazon με τους «δοκιμαστές προϊόντων» που συμβαίνει να είναι διασημότητες. Άλλοι επιλέγουν εντελώς διαφορετικό τρόπο, απευθυνόμενοι και στο συναίσθημα, όπως η Microsoft που θα διαφημίσει ένα χειριστήριο της κονσόλας Xbox σχεδιασμένη για παίκτες με ειδικές ανάγκες!
«Υπάρχει μια τάση προς το πιο χιούμορ, ένα συνηθισμένο στη διαφήμιση και ανάλαφρο ύφος», δηλώνει ο καθηγητής Μarketing του πανεπιστημίου Villanova Charles Taylor. «Οι διαφημιστές μαντεύουν ότι οι καταναλωτές δεν επιθυμούν δηλώσεις που να σχετίζονται με την πολιτική.»
Οι δέκα διαφημίσεις - «έργα τέχνης» των διαφημιστών
Amazon
Ο Χάρισον Φορντ, ο Φόρεστ Ουίτακερ και άλλες διασημότητες δοκιμάζουν τα προϊόντα της Amazon που προβάλουν τον ψηφιακό (ηχητικό) βοηθό «Alexa», όπως μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα και ένα περιλαίμιο σκύλου.
Anheuser-Busch (Bud)
Τα περίφημα άλογα Clydesdale του κατασκευαστή της συγκεκριμένης μπύρας καλπάζουν μέσα σε ένα λιβάδι με διάσπαρτες ανεμογεννήτριες, υπό τον ήχο του “Blowin ’in the Wind” του Bob Dylan, ώστε να αναδείξουν τον τρόπο παρασκευής της μπύρας Bud με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Colgate Total
Ο ηθοποιός Λούκας Γουίλσον παίζει έναν αστείο ρόλο για να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της οδοντόκρεμας και του στοματικού διαλύματος.
Doritos
Το συγκρότημα που έγινε διάσημο τη δεκαετία του 1990, οι Backstreet Boys επιστρέφουν σε ένα βιντεοκλίπ μαζί με τον Chance the Rapper για ένα remix του “I Want It That Way” προκειμένου να προωθήσουν τα νέα Doritos “Flamin” Hot Nacho ”.
Michelob Ultra
Η Ζόε Κράβιτς χρησιμοποιεί ακουστικές τεχνικές - για παράδειγμα, ψιθυρίζει σε ένα μικρόφωνο - για να προκαλέσει μια κατάσταση χαλάρωσης που αποκαλείται με ιατρικούς όρους ASMR. Ένα γραπτό μήνυμα στην οθόνη αναφέρει: ”Η μπύρα στην οργανική της μορφή”.
Microsoft
Τα παιδιά με αναπηρία μιλούν ενθουσιασμένα για τη διασκέδαση που τους χάρισε ένα ειδικά προσαρμοσμένο τηλεχειριστήριο κονσόλας Xbox, σχεδιασμένο για παίκτες με περιορισμούς κινητικότητας.
NFL
Αυτή η διαφήμιση παραμένει μυστική επί του παρόντος και μέχρι την ημέρα του παιχνιδιού (Κυριακή 3 Φεβρουαρίου), παρόλο που γνωρίζουμε ότι αναφέρεται στη γιορτή για την 100η σεζόν του πρωταθλήματος και θα περιλαμβάνει περισσότερους από 40 διάσημους ποδοσφαιριστές από το παρελθόν και το παρόν...
Olay
Μια παρωδία ταινιών τρόμου, στην οποία η ηθοποιός Sarah Michelle Gellar, που κινδυνεύει, δεν μπορεί να ξεκλειδώσει το τηλέφωνό της. Θεωρητικά, το τηλέφωνο αυτό έπρεπε να ξεκλειδωθεί με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου(!) - αλλά προφανώς δεν λειτουργεί επειδή τα προϊόντα της Olay έχουν βελτιώσει την εμφάνισή της τόσο πολύ...
Stella Artois
Για να προωθήσει τη συνεργασία του με τον φιλανθρωπικό οργανισμό Water.org, o οποίος βοηθά στην παροχή καθαρού νερού στον αναπτυσσόμενο κόσμο, ο κατασκευαστής μπύρας παρουσιάζει δύο χαρακτήρες της δεκαετίας του 1990.
Είναι ο “Dude” - ένας χαρακτήρας που ανέδειξε ο ηθοποιός Jeff Bridges στην ταινία “The Big Lebowski” (όπου έπινε μόνο βότκα), ενώ η Carrie Bradshaw είναι ο ρόλος που έκανε διάσημη την Sarah Jessica Parker στο “Sex and the City” (στο σίριαλ έπινε μόνο κοκτέιλ “Cosmopolitan”). Eδώ αιφνιδιάζουν, προτιμώντας μπύρα...
Toyota
Πώς είναι το νέο RAV4 Hybrid του κατασκευαστή αυτοκινήτων;
Oπως η Antoinette “Toni” Harris, μια γυναίκα που παίζει ποδόσφαιρο για ένα κολέγιο στην Καλιφόρνια; Και οι δύο - λέει η διαφήμιση - καταστρέφουν τις προκαταλήψεις.
Pepsi
Μπορεί ο τελικός να γίνεται στην Ατλάντα, που είναι η έδρα της Coca Cola, όμως αυτό δεν εμπόδισε την Pepsi να μπει δυναμικά στο παιχνίδι, με τη βοήθεια τριών προσώπων που λατρεύουν οι Αμερικανοί: Cardi B, Steve Carell and Lil Jon