Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι νικητές των τεσσάρων κατηγοριών Όσκαρ: «Καλύτερη Φωτογραφία», «Μακιγιάζ και Κομμώσεις», «Μοντάζ» και «Μικρού Μήκους Live Action», θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων.
Κι ενώ οι φήμες για εφαρμογή του συγκεκριμένου σχεδίου από τη διοργάνωση κυκλοφορούσαν από τον Αύγουστο, πρόκειται για την πρώτη φορά που η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκαλύπτει ποιες κατηγορίες θα επηρεαστούν.
Όπως όμως ήταν αναμενόμενο, ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων από τη βιομηχανία του κινηματογράφου, κατακρίνει αυτή την απόφαση, χαρακτηρίζοντάς την «ντροπιαστική» κυρίως για τους παραγωγούς που εργάζονται πίσω από την κάμερα, αλλά και τους μακιγιέρ.
«Πρόκειται για αποτυχία της διοίκησης, νεύρων, παραγωγής, προσπάθειας να κατανοήσουμε την τηλεόραση, αποτυχία του δικτύου που θα προβάλει τα βραβεία και της Ακαδημίας», έγραψε στο Τουίτερ ο δημοσιογράφος και συγγραφέας, Μαρκ Χάρις.
Η διοργάνωση θα «κόψει» το περπάτημα των νικητών στις τέσσερις κατηγορίες προς τη σκηνή, ίσως και μέρος των ευχαριστήριων ομιλιών, από την κύρια μετάδοση, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Hollywood Reporter.
Όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Ρετ Μπάρτλετ, οι κατηγορίες που «σνομπάρονται», πέρυσι χάρισαν μερικές από τις πιο συγκινητικές και όμορφες στιγμές κατά τη διάρκεια της τελετής. Για παράδειγμα, όταν ο Ρότζερ Ντίκινς κέρδισε Όσκαρ καλύτερης φωτογραφίας μετά από 13 υποψηφιότητες, έλαβε πολύ δυνατό χειροκρότημα από το κοινό.
Εκτός όμως από αυτή την αλλαγή στη δομή της διοργάνωσης, μην ξεχνάμε ότι η φετινή τελετή δεν θα έχει οικοδεσπότη.
Το κείμενο αυτό αρχικά δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική έκδοση της HuffPost και αποδόθηκε στα ελληνικά.