Όσο και αν φαίνεται περίεργο, στη βιομηχανία των online ραντεβού επενδύονται περίπου 2 δισ. δολάρια ετησίως μόνο στις ΗΠΑ. Σύμφωνα μάλιστα με το Match.com, μία στις πέντε σχέσεις ξεκίνησαν από το διαδίκτυο. Πλέον, το online-dating δεν ακούγεται και τόσο περίεργο όπως το παρελθόν. Ειδικά, η εφαρμογή Tinder έφερε τον κόσμο πιο κοντά και δημιούργησε δεκάδες χιλιάδες ταίρια.
Έτσι, ο Abhishek Madhaven, ένας διευθυντής μάρκετινγκ, και blogger της HuffPost, μίλησε στην ινδική έκδοση της για το πώς κατάφερε να προσελκύσει περισσότερα άτομα στο προφίλ του στο Tinder. Ειδικότερα, σχεδίασε ορισμένα βήματα και κατάφερε να προσελκύσει 20 φορές περισσότερες κοπέλες από το κανονικό. Ιδού αυτά που έκανε:
Αλλαγή φωτογραφίας
Η πρωτοτυπία ξεκινά από την επιλογή της φωτογραφίας. Βγάζουμε την ενυπάρχουσα που δεν φέρνει «καρδούλες» και την αντικαθιστούμε. Σε μια εφαρμογή όπου η προσπέραση ατόμων από το ένα προφίλ στο άλλο γίνεται σε κλάσματα δευτερολέπτου, μια διαφορετική φωτογραφία δε θα μείνει απαρατήρητη. Ο ίδιος επέλεξε αντί για μια δικιά του φωτογραφία, μια φωτογραφία με κείμενο, ένα μικρό στιχάκι. Και αυτό ήταν το πρώτο βήμα.
Αυτό που θέλουν οι γυναίκες
Αναζήτησε τι είναι αυτο που ψάχνουν οι γυναίκες. Έξυπνους και γλυκούς, μορφωμένους και με καλή δουλειά. Κι έτσι πίσω από κάθε επιτυχημένο άνδρα υπάρχουν... εκατοντάδες γυναίκες που τον κυνηγούν. Έτσι, το προφίλ του ενισχύθηκε με... αυτό το κάτι που λείπει από τους πολλούς. Επίσης, ο εμπλουτισμός του προφίλ του με πληροφορίες όπως «σχετικά νέος στην πόλη» και «χωρίς νέους φίλους» έδινε επιπλέον λόγους για πουν το ναι.
Ο εαυτός σου... αλλιώς
Επιστροφή στην κανονικότητα. Ανεβάζουμε δικιά μας φωτογραφία, όχι όμως να αντικαταστήσουμε την πρώτη. Η πρώτη παραμένει το στιχάκι που θα κάνει την εντύπωση και θα ψάξουν να βρουν αν έχεις άλλες φωτογραφίες.
Στη δικιά μας οφείλουμε να δείχνουμε φυσικοί και αληθινοί, ενώ η ποιότητα της φωτογραφίας να είναι υψηλή. Αυτό, σε συνδυασμό με τις αλλαγές στο bios, έφεραν στον Abhishek 20 φορές περισσότερα ταίρια στον λογαριασμό του. Ο μέσος άνδρας ελκύει στo Tinder, 1-2 γυναίκες καθημερινά. Ο συγκεκριμένος κατάφερε να «κερδίσει» σχεδόν 20. Πολύ επιθετικό μάρκετινγκ δηλαδή.
Προτείνει να τολμάμε και να ανεβάζουμε φωτογραφίες, δεν έχουμε να κρύψουμε κάτι.
Τώρα, αν προκύψει κάτι σοβαρότερο με μία από τις δεκάδες κοπέλες που θα «αναγκάζεται» να μιλά καθημερινά, αυτά μάλλον θα μας τα πει σε άλλο κείμενό του.
Το κείμενο αρχικά δημοσιεύτηκε στην ινδική έκδοση της HuffPost στο blog του Abhishek Madhavan και αποδόθηκε στα ελληνικά