Τεχνολογία που ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας από τη Suzuki

Η στρατηγική της ιαπωνικής μάρκα για τα επόμενα 10 χρόνια με στόχο το ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.
Η στρατηγική της ιαπωνικής μάρκα για τα επόμενα 10 χρόνια με στόχο το ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.
Η στρατηγική της ιαπωνικής μάρκα για τα επόμενα 10 χρόνια με στόχο το ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.
SUZUKI

Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, μεγάλες οι μικρές, κάνουν μεγάλα βήματα στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά τη διάρκεια της παραγωγής των οχημάτων τους, και. παράλληλα, προχωρούν με εντυπωσιακά βήματα στη χρησιμοποίηση ανακυκλώμενων υλικών.

Στόχος των εταιρειών είναι στα επόμενα χρόνια, 10-15 ανάλογα την εταιρεία και τις αποφάσεις των χωρών τους ή της Ευρωπαϊκής Ενωσης, επειδή ζούμε εδώ, να καταστούν πολύ λιγότερο ρυπογόνες ή και καθόλου.

Η Suzuki ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο για τα επόμενα 10 χρόνια με όραμα την «τεχνολογία που ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας», από την κατασκευή έως την ανακύκλωση. Με αυτό τον τρόπο στοχεύει σε έναν κόσμο με ουδέτερο αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα, χωρίς να στερεί τη χαρά της οδήγησης.

Ο στόχος αυτός περιλαμβάνει ορισμένες κατηγορίες.

Ελαφρύ και Ασφαλές Αμάξωμα

Τα μικρά και ελαφρά οχήματα, στα οποία η Suzuki έχει παράδοση, έχουν χαμηλές εκπομπές CO2 κατά τη χρήση τους, ενώ και κατά τη διαδικασία παραγωγής τους εξοικονομούνται πόροι και μειώνονται οι εκπομπές ρύπων CO2. Η εταιρεία θα συνεχίσει την εξέλιξη των ελαφρών και ασφαλών αμαξωμάτων “HEARTECT” και θα αναπτύξει τεχνολογίες που θα αποφέρουν μείωση του βάρους και κατά συνέπεια ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Πιο αποδοτική μπαταρία για BEV/HEV (Αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα/Οχήματα με υβριδική τεχνολογία)

Η Suzuki θα εξελίσσει ηλεκτρικά οχήματα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας, συνδυάζοντας εξαρτήματα που ενσωματώνουν τη φιλοσοφία “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi”, όπως μια μικρή και αποδοτική ηλεκτρική μονάδα και μια μικρή σε μέγεθος και ελαφριά μπαταρία. Μάλιστα θα αξιοποιεί ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

Τεχνολογία Υψηλής Απόδοσης ICE/CNF (ICE: Internal Combustion Engine, CNF: Carbon Neutral Fuel)

Το 2023, η εταιρεία ανέπτυξε τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (ονομασία Z12E, που εφοδιάζει το νέο SWIFT), με βελτιωμένη καύση και μέγιστη θερμική απόδοση 40%. Στο μέλλον, η Suzuki θα διευρύνει τη διάθεση του κινητήρα υψηλής απόδοσης παγκοσμίως και θα επιδιώξει τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα και υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς.

SDV right (SDV: Software Defined Vehicle)

Η Suzuki θα αναπτύξει και θα παρέχει στους πελάτες της το «SDV right», ένα προσιτό σύστημα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στα οχήματά της, ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία «Sho-Sho-Kei-Tan-Bi» για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Το σύστημα θα είναι εύκολο στη χρήση του καθώς θα ορίζει τον καλύτερο συνδυασμό ενσύρματων και ασύρματων (OTA) ενημερώσεων του λογισμικού. Η Suzuki θα αναπτύξει το SDV με τρόπο ώστε οι πελάτες της να νιώθουν ότι: «Αυτό είναι καλό, αυτό θέλω», μειώνοντας το κόστος των εξαρτημάτων με κοινή χρήση hardware και το κόστος εξέλιξης με επαναχρησιμοποίηση λογισμικού.

Σχεδιασμός για Εύκολη Ανακύκλωση και Αποσυναρμολόγηση

Το συμβατικό οικονομικό σύστημα ονομάζεται γραμμική οικονομία, όπου η ροή της εξαγωγής πρώτων υλών από τη γη, της κατασκευής προϊόντων, της χρήσης και της απόρριψης είναι μονοδιάστατη. Αυτό έχει προκαλέσει υψηλή κατανάλωση ενέργειας, εξάντληση των πόρων και περιβαλλοντική καταστροφή.

Στο μέλλον, η Suzuki θα επιτύχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας με την κυκλική οικονομία, η οποία επιδιώκει τη μείωση της συνολικής χρήσης πόρων μέσω του σχεδιασμού προϊόντων που μπορούν να αποσυναρμολογηθούν εύκολα, έχοντας υπόψη την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση τμημάτων των μελλοντικών μοντέλων Suzuki.

Δημοφιλή