Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία κατά τη σύγκρουση των τρένων

Η ανακοίνωση της Hellenic Train μετά τις φήμες των τελευταίων ημερών.
via Associated Press

Τέλος στη συζήτηση σχετικά με τα ερωτήματα για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, δίνει με ανακοίνωσή της η Hellenic Train.

Όπως προκύπτει από το έγγραφο που έδωσε στη δημοσιότητα το pineiosnews.gr, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το φορτίο της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας είχαν αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα διάφορες θεωρίες συνωμοσίας, που ήθελαν τα βαγόνια να μεταφέρουν εύφλεκτο υλικό. Ο δικηγόρος ενός εκ των επιβατών του μοιραίου τρένου είχε μάλιστα υποστηρίξει πως η εμπορευματική αμαξοστοιχία, που συγκρούστηκε με το τρένο Intercity στα Τέμπη, μετέφερε αδήλωτα υλικά.

Με επιστολή της, ωστόσο, προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.

Ειδικότερα, το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto και δίδεται ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

pineiosnews.gr

Αναλυτικά όσα αναφέρει η Hellenic Train

«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8ο ΜΠΥΡΕΣ

9ο ΜΠΥΡΕΣ

10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»

Πηγή: pineiosnews.gr

Δημοφιλή