Θεοχάρης: Ο ελληνικός τουρισμός θα κάνει νέα ρεκόρ το 2020

Η Ελλάδα παρουσιάζεται ισχυρή στην World Travel Market του Λονδίνου.

Σύσσωμη η ελληνική τουριστική οικογένεια, παρουσιάζεται στο μεγαλύτερο τουριστικό γεγονός της χρονιάς, στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού, World Travel Market - WTM, που πραγματοποιείται στο Λονδίνο.

Η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, με τον υπουργό Χάρη Θεοχάρη, είναι παρούσα, ενώ το παρών δίνουν ο ΣΕΤΕ με τον πρόεδρο Γιάννη Ρέτσο, η ΠΟΞ με τον πρόεδρο Γρηγόρη Τάσιο και λοιπές ενώσεις.

Κοινός στόχος, η έντονη προβολή της χώρας μας, η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και η δυναμική που αναπτύσσεται σε επίπεδο επενδύσεων.

Ο υπουργός, μιλώντας αναφέρθηκε στο 10ετές πλάνο του υπουργείου Τουρισμού, ενώ έκανε τις εκτιμήσεις της ηγεσίας του Υπουργείου για τη φετινή χρονιά αλλά και για το 2020. “Κλείνουμε τη χρονιά δυνατά και κοιτάζουμε το 2020 με αισιοδοξία. Με σκληρή δουλειά και με τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα το 2020 θα σπάσει ακόμα πιο μεγάλα ρεκόρ και στην ποιότητα και στην ποσότητα. Η ποιότητα, η βιωσιμότητα και η αυθεντικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αποτελεί τη βάση της στρατηγικής μας,” είπε.

Οσον αφορά στο Brexit, υπογράμμισε ότι “κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Το γεγονός όμως ότι αρχίζει να υπάρχει ένα πλαίσιο, εκτιμούμε ότι θα βοηθήσει τον κόσμο της Μεγάλης Βρετανίας να προγραμματίσει τις διακοπές του με μεγαλύτερη σιγουριά. Άρα εκτιμούμε ότι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα και όχι αρνητικά.”

Σχετικά με την Thomas Cook, που μάλιστα ήταν και βρετανική, τόνισε ότι “το κλείσιμο της Thomas Cook βρήκε την Ελληνική Κυβέρνηση με ισχυρά αντανακλαστικά. Κινήθηκε γρήγορα για να στηρίξει αυτούς που είχαν πρόβλημα και το εγχώριο τουριστικό προϊόν βγήκε ισχυρό. Πρόκειται για ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για τις χρονιές που έρχονται. Ήδη η ζήτηση από τις αεροπορικές εταιρείες να αντικαταστήσουν τις χαμένες θέσεις της Thomas Cook αλλά και από τα travel agencies να κάνουν συμφωνίες με τα ξενοδοχεία που είχαν συμφωνίες με την Thomas Cook και τις έχασαν είναι πολύ αυξημένη και ισχυρή. Εμείς από τη μεριά μας θα ξεκινήσουμε τη διαφημιστική καμπάνια πολύ νωρίτερα απ’ ότι συνέβαινε κατά το παρελθόν. Με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσουμε και θα στηρίξουμε τους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού.”

Ο Χάρης Θεοχάρης, αναφερόμενος σε θέματα ανταγωνισμού, είπε ότι “το υπουργείο Τουρισμού παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και κάνει τις κατάλληλες κινήσεις ως οφείλει να το κάνει στηρίζοντας το ισχυρό ελληνικό τουριστικό προϊόν. Όσο υπάρχει σταθερότητα στην περιοχή μας, στη Ν.Α. Μεσόγειο, στη Β. Αφρική και στη γειτονιά, αυτό θα αυξήσει τις τουριστικές ροές στην περιοχή και θα μεγαλώσει την πίτα. Η χώρα μας έχει ένα πολύ ισχυρό προϊόν και δεν έχει να φοβηθεί τίποτε.”

Καταλήγοντας, αναφέρθηκε και στο περιβάλλον, αλλά και τον πολιτισμό, λέγοντας ότι “η χώρα μας ξέρει να προστατεύει και το πολιτιστικό της απόθεμα και το περιβάλλον. Το κάνει από τη σύσταση του ελληνικού κράτους. Συνεπώς δεν έχει κανείς να φοβηθεί τίποτε από την τουριστική ανάπτυξη η οποία είναι μιας ήπιας μορφή ανάπτυξη έτσι και αλλιώς. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουμε ενεργές πολιτικές διαχείρισης και των τουριστικών ροών και της συνολικής τουριστικής εμπειρίας. Αυτό θα το κάνουμε εκεί που η πίεση στις υποδομές είναι μεγαλύτερη και εκεί που το brand είναι παγκοσμίου επιπέδου.”

Δημοφιλή