Αρκετές αεροπορικές εταιρείες πλέον έχουν προμηθεύσει τους αεροσυνοδούς τους με iPads για να μπορούν να έχουν πλήθος πληροφοριών για τους επιβάτες εν ώρα πτήσης.
Τα Passenger Information List (PIL) και Passenger+ είναι συστήματα που αρχικά είχαν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους επιβάτες που έχουν ανταπόκριση πτήσεων σε πολύ στενά χρονικά πλαίσια, και έτσι οι αεροσυνοδοί να μπορούν να βοηθούν αυτούς τους επιβάτες να κλείσουν νέα πτήση ενώ είναι μέσα στο αεροπλάνο.
Σήμερα όμως, οι αεροσυνοδοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πλήθος πληροφοριών για κάθε επιβάτη της πτήσης του. Η κάθε εταιρεία δείχνει διαφορετικές πληροφορίες στους υπαλλήλους της, ωστόσο κάποιες είναι κοινές, αναφέρει το Insider.
«Μπορώ να δω το διάγραμμα των θέσεων για να διαπιστώσω εάν υπάρχουν κενές θέσεις που μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα, όπως για παράδειγμα σε πελάτες με κινητικά προβλήματα, λέει η Σάλι Κένεντι,της British Airways, στον Independent.
Το πλήρωμα μπορεί να μην μπορεί να δει πληροφορίες όπως πόσο πληρώσατε για το εισιτήριο, ωστόσο μπορεί να δει αν ταξιδεύετε συχνά με την αεροπορική εταιρεία και, αν ναι, ποιο είναι το στάτους σας.
Άλλες εταιρείες, όπως η United παρακολουθούν μέσω των συστημάτων αυτών το επίπεδο ικανοποίησης των επιβατών. Αν οι πελάτες απαντήσουν σε μια από αυτές τις έρευνες ικανοποίησης μετά την πτήση τους, το πλήρωμα μπορεί να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των τελευταίων πέντε πτήσεων. Εάν ο επιβάτης έχει επανειλημμένα δηλώσει δυσαρέσκεια, το πλήρωμα θα πρέπει να το έχει υπόψη του. Συχνά μπορεί να κάνουν και κάτι παραπάνω για να κερδίσουν ξανά την εύνοια.
Επίσης, το πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που έχει στη διάθεσή του για να ευχηθεί «χρόνια πολλά» σε κάποιον επιβάτη που έχει τα γενέθλιά του, να δώσουν ευχές σε ένα ζευγάρι για την επέτειο του γάμου τους, ή απλά να σας προσφέρουν ένα ποτήρι κρασί κατά την απογείωση γιατί γνωρίζουν ότι το προτιμάτε.
Και όσο το σύστημα και η τεχνολογία εξελίσσεται, οδεύουμε σε μια πιο προσωποποιημένη εμπειρία πτήσης. Πέρσι η Singapore Airlines εισήγαγε ένα νέο σύστημα όπου οι επιβάτες μπορούν να συνεχίσουν να βλέπουν μια ταινία από το σημείο που την είχαν αφήσει στην προηγούμενη πτήση τους.