Παρόλο που το κόστος ζωής διαρκώς αυξάνεται και οι καταναλωτές αγωνίζονται να περιορίσουν τα έξοδά τους, φαίνεται πως πολλοί ανάμεσά μας δεν είναι ακόμη έτοιμοι να κάνουν «περικοπές» στα ραντεβού τους.
Ο ιδιοκτήτης του Tinder αποκαλύπτει ότι ο αριθμός των πληρωμένων συνδρομών στην δημοφιλέστατη εφαρμογή γνωριμιών αυξήθηκε κατά 7% παγκοσμίως από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022.
Η Match Group, στην οποία ανήκει και η Hinge και η OkCupid, αναφέρει ότι οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν στα 810 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο τρίμηνο.
Κι όμως, η Μatch δήλωσε ότι η παγκόσμια οικονομική κρίση τον τελευταίο καιρό είχε αρχίσει να επηρεάζει την πορεία της. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι οι οικονομικές συνθήκες είχαν επιφέρει πλήγμα σε εφαρμογές όπως το Plenty of Fish, δίκτυο γνωριμιών που κυριαρχεί στον Καναδά και τη Μεγάλη Βρετανία και εξυπηρετεί άτομα με χαμηλότερα εισοδήματα.
Το Tinder πάντως, που ορίζεται ως μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές γνωριμιών στον κόσμο, είδε τις πωλήσεις εντός της πλατφόρμας καθώς και τους αριθμούς χρηστών να αυξάνονται τους τρεις μήνες από τον Ιούλιο έως και τον Σεπτέμβριο.
Η εταιρεία, η οποία προσφέρει και μια δωρεάν έκδοση της υπηρεσίας της, αποδίδει την επιτυχία του εν λόγω τριμήνου στην επιστροφή της δυνατότητας των χρηστών να επιλέγουν ή να απορρίπτουν ταίρια σύροντας αριστερά ή δεξιά το ποντίκι ακόμα και στον υπολογιστή τους. Συνολικά, η Match μετρά περίπου 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων το Tinder κατέχει τη μερίδα του λέοντος. Η Match μάλιστα, αισιοδοξεί ότι η αύξηση των εσόδων στο Tinder θα παραμείνει σταθερή και κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Η άνοδος έρχεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για το Tinder, το οποίο έχει πληγεί από μια σειρά διοικητικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της αποχώρησης της διευθύνουσας συμβούλου, Ρινέτ Νίμποργκ, τον περασμένο Αύγουστο.
Η Match εκτός από την αναζήτηση νέας CEO επικεντρώθηκε και στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη στο Tinder για τις γυναίκες, αφού η εφαρμογή έθεσε υπό αυστηρό έλεγχο περιστατικά καταχρηστικών αλληλεπιδράσεων στην υπηρεσία.
Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι για όλους ρόδινα. Την περασμένη εβδομάδα, τόσο η Apple όσο και η Amazon προειδοποίησαν ότι οι πωλήσεις τους πλήττονται, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να περιορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα έξοδα τους υπό το διαρκώς αυξανόμενο κόστος ζωής που διαβρώνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
Εν τω μεταξύ, οι μετοχές του ιδιοκτήτη του Facebook Meta μειώθηκαν περισσότερο από 20% την περασμένη εβδομάδα μετά σε αντίθεση με τις μετοχές της Match, οι οποίες σημείωσαν άνοδο 16% στην αναφορά που δημοσιεύθηκε την Τρίτη 1 Νοεμβρίου.
Πηγή: BBC